Jump to content

Beste missie


Lance Vance Dance

Recommended Posts

  • 3 weken later...
Hallo

De beste missie vind ik zekers te weten de laatste.

Deze is op Shore Side - Vale( 3de eiland)

Omdat je hier al je wapens verliest en begint met

een simpel pistool, je wordt ook bijna vermoord!

Erg leuke en relaxte missie. :)8)

dat het gta III forum nog zo actief is :bonk:

ik vond Grand Theft Aero wel een leuke missie, van donald love, stauton island, speelt af in SSH SI

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de missie in de eerste stad het leukste dat wanneer ge 2 mafia's mee krijgt en die vissers moest afmaken ;) Dan zat ik in de auto en liet hun al het zaak doen en daarna stool ik hun wapens :D

Bewerkt: door Mudi
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Grand Theft Auto van Kenji wel een leuke missie. Maar de allerleukste en moeilijkste vind ik toch wel de opdracht van King Courtney: Kingdom Come. In deze missie komen er allemaal kereltjes op je af lopen en die blazen zichzelf dan op. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de missie in de eerste stad het leukste dat wanneer ge 2 mafia's mee krijgt en die vissers moest afmaken ;) Dan zat ik in de auto en liet hun al het zaak doen en daarna stool ik hun wapens :D

Hey Mudi, welke missie is dat dan?

Mijn favoriete missie is dat je die tijdschriften moet verzamelen in een Rumpo, die missie heet BIG 'N' VEINY..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de missie in de eerste stad het leukste dat wanneer ge 2 mafia's mee krijgt en die vissers moest afmaken ;) Dan zat ik in de auto en liet hun al het zaak doen en daarna stool ik hun wapens :D

Hey Mudi, welke missie is dat dan?

Volgens mij bedoelt hij de missie van Toni: "Triads & Tribulations". Dan moet je 2 kereltjes van de Mafia meenemen en 3 belangrijke mensen van de Triads doodmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...