Mentos Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 wat verwachten jullie van call of duty 2 ? ik ben een grote Fan van Call of Duty ik koop hem dan ook zeker weten orgineel Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Hier info van Gamer.nl (de E3 Impressie): Call of Duty was de debuuttitel van Infinity Ward, een ontwikkelstudio opgericht door een grote groep ex-medewekers van 2015, de ontwikkelaar van Medal of Honor: Allied Assault. Dat al het talent uit 2015 zich in Infinity Ward verenigd had, bleek wel toen Call of Duty eind 2003 op de markt kwam. Het spel overtrof de stoutste verwachtingen en werd met recht de beste Tweede Wereldoorlog first-person shooter tot dan toe genoemd. Eind dit jaar verschijnt Call of Duty 2 op PC en Xbox 360, een spel dat de zware taak heeft, zijn voorganger te overtreffen. Call of Duty 2 begint met een training, maar direct daarna is het tijd voor het echte werk. Het spel bevat, net als het origineel, een drietal verschillende campagnes, eentje met de Russen, eentje met de Amerikanen en eentje met de Britten in de hoofdrol. Het grote verschil met het origineel is echter dat je zelf de volgorde kunt kiezen waarin je de verschillende campagnes afwerkt. Elk van de campagnes speelt zich af op een ander front van de oorlog. De drie strijdtonelen van Call of Duty 2 zijn Rusland, Frankrijk en Noord-Afrika Voor Call of Duty 2 is een geheel nieuwe 3D engine geschreven, die vooral opvalt door de sfeervolle belichting en de erg realistische rookeffecten. Rook zal in Call of Duty 2 netjes met de wind meegevoerd worden, in plaats van recht omhoog stijgen zoals vooralsnog vaak het geval was in computergames. Opvallend is de afwezigheid van een physics engine in het spel, tegenwoordig min of meer een verplicht ingrediënt in first-person shooters. De makers hebben hier echter bewust voor gekozen, omdat de nadruk op de ervaring ligt en niet op het spelen met vallende tonnetjes. Daar waar het originele Call of Duty nog een strikt voorgestippeld pad volgde, biedt deze opvolger een niet-rechtlijnige missiestructuur. Hoewel er van compleet vrije omgevingen nog geen sprake is, zijn er wel meerdere manieren om je missies te volbrengen. Ook de AI draagt bij aan een minder rechtlijnige spelervaring. Daar waar de AI in het origineel nog steeds dezelfde acties ondernam, worden de beslissingen dit keer dynamisch gemaakt, waardoor je steeds voor nieuwe situaties komt te staan. Call of Duty 2 hoopt opnieuw het gevoel van de Tweede Wereldoorlog zo authentiek mogelijk op het scherm te brengen. Naast zorgvuldig nagebouwde locaties en wapens, komt dit vooral tot uiting in een nieuwe speleigenschap, wat Battle Chatter wordt genoemd. De verschillende soldaten zullen nu veel meer onderling communiceren. Vanaf het moment dat de eerste kogel gelost is, worden commando’s over en weer geschreeuwd. Je hoort een verzoek om hergroeping of flanken, maar ook een wanhoopskreet om extra ammunitie. Dit zorgt ervoor dat je helemaal in de sfeer van het spel opgezogen wordt. Niet alleen je eigen manschappen laten zo nu en dan kreten horen, ook de tegenstanders geven elkaar opdrachten, weliswaar in het Duits. Enige kennis van de Duitse taal kan hierbij zelfs in je tactisch voordeel werken, omdat je kunt horen wat je tegenstander van plan is. Het gaat dus wat verder dan ‘Granate! Deckung!’. Over granaten gesproken: in het originele Call of Duty kwam het nog wel eens voor dat je het spoor van een granaat bijster was, met een gewisse dood tot gevolg. Men heeft hier iets op gevonden. Wanneer een tegenstander een granaat naar je toe werpt, zal een pijltje de richting aangeven waarin de granaat gevallen is. Kwestie van niet naar het pijltje toelopen en je houdt het een heel stuk langer uit. Call of Duty 2 wordt gelijktijdig voor PC en Xbox 360 ontwikkeld en zal voor dit laatste platform waarschijnlijk één van de launchtitels zijn. De verschillen tussen beide versies zijn minimaal, al is de besturing voor de Xbox 360 wel grondig herzien. Ook zullen voor beide platformen waarschijnlijk online multiplayeropties van de partij zijn, maar daarover wist men ons vooralsnog niets te vertellen. Call of Duty 2 verschijnt in de herfst van dit jaar. Ook ik kijk erg uit naar deze titel, ik ben een grote van van call of duty en heb hoge verwachtingen. Reageren
Stino Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Ik verwacht er heel veel van, ik ga hem ook zeker spelen, Klik hier voor nog een topic! Mooie screens en info, ik ga hem zeker spelen! Bewerkt: 8 september 2005 door Stino Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik verwacht er ook veel van en ga hem orgineel snel kopen, ben ook een grote van cod en cod UO Reageren
MarcN Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ja, dit moet echt een top-game worden! CoD 1 had ik zo nog eens uitgespeeld, hoop dat het met deze wat anders is. En, de screens zijn echt super! Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik ga hem zeker kopen, heb zelf CoD & UO (Uitbreiding), en speel hem nog steeds, en nee, niet uit verveling, naar mijn idee was CoD 1 als gelijk een topper, vooral de gameplay is echt super! Ik kijk erg uit naar Call of Duty 2! En aan de screens te zien is het heel vet mooi. Wat betreft Duits, dat zit wel goed ! Ik heb grote verwachtingen voor deze game, voordat hij uitkomt even wat extra geheugen aanschaffen, en klaar is Kees. Ik ben blij dat CoD 2 ook in de WWII afspeelt, als ik kijk naar de Battlefield series, blijf ik Battlefield 1942 het beste vinden, en dan met de modificatie 'FH' (Forgotten Hope) Dat maakt de game een stuk realistischer, maar toch vind ik het jammer dat ze Vietnam en 2 (Modern Combat) Hebben gemaakt. Ik wacht nu met spanning op CoD 2, en speel San Andreas, en zo nu & dan BF 1942. En ben blij dat het niet alleen bij 'Granate!!' of 'Feindliche Panzer gesichtet!' blijft, want in het echt werd er tenslotte veel meer gekwabbelt! hopen dat er meer soorten Tanks zijn en met meer geluiden! Ik kijk er naar uit! Koos Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Dit spel lijkt me zo vet. Deze ga ik zeker halen als ik genoeg geld heb. Ik heb al een deal met me broer gesloten: Hij haalt F.E.A.R. en ik COD 2. Dus dat word een topmaand. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Dit is zeker een van de beste WO2 games. Hij ziet er echt heel vet uit, ga hem denk ik wel kopen. Reageren
Wesley Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Call Of Duty 2 lijkt me heel erg mooi , want Call Of Duty 1 is ook al zo mooi . dus ik denk dat de 2e versie van Call Of Duty nog mooier moet zijn. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Ik heb er ook zo zin in, ben nu met call of duty bezig, daarna gelijk verder met 2, hij is nu nog mooier, nog beter Boris van de PU was er positief over dat zegt al heel veel Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Er zijn al veel topic's hier over. Dus...we hoeven niet elke dag weer een topic voor Call of Duty 2 te openen toch? Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) oke jongens de demo is er!!!!!!!! bron www.callofduty-2.nl Call of Duty 2 SP Demo vannacht! Geplaatst door: Sidroj Op: Mon 26 Sep 23:56 Over een 5tal minuten zullen Activision en IW de singleplayer demo van cod2 gaan releasen. Op sommige plaatsen is de demo al te downloaden, al gaat dat heel tragisch en breekt het steeds af. Dus het zal nog eventjes wachten zijn voordat er wat meer sites de demo online hebben staan. De demo zal ongeveer 650mb bedragen. De missie die gespeeld kan worden is een Egyptische, 'El Daba'. Je missie is om de stad interijden op een truck om dan vier artillery guns uitteschakelen. Meer nieuws over waarvandaan je de demo kan downloaden volgt zo snel mogelijk! Nog even geduld aub! Edit: Zoals belooft, hier volgen al enkele links waar u kunt proberen om de demo te downloaden: De systeemeisen zijn als volgt: Minimale systeem eisen voor de demo: Pentium IV 1.4 GHZ or AMD Athlon XP 1700+ Grafische kaart 100% DirectX® 9.0c min 64 MB 256 MB RAM (512 MB RAM aanbevolen) DirectX® 9.0c *Deze zit niet bij de demo ingesloten* DirectX® 9.0c 16-bit Sound Card. Windows® 2000/XP Muis & Toetsenbord 700 MB schijfruimte download link: http://www.gamershell.com/download_10902.shtml er zijn nog meer sites beschikbaar kijk op www.callofduty-2.nl voor meer info en de andere links EDIT zie dat niels het ook al in een andere topic had geplaatst Bewerkt: 27 september 2005 door C-J_Redman Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Het is sker mooi Ik heb alles ervoor, alleen is je wisselbestand hoeveel MB je erop je PC zit?, anders heb ik te weining, en moet ik GTA:VC GTA:SA en CoD1, 1 of 2 kiezen ern eraf gooien en da wil ik nie Hij is nu aan het downloaden kan echt niet wachten man Ik vraag het hier maar, maar wie speel er nog CoD 1, multiplayer he Bewerkt: 27 september 2005 door Big Bear Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) ik speel nog wel cod mp mijn naam is |UK|ELITE TypH00nzz EDIT: er is weer een nieuwe preview met nieuwe screens van IGN Jah nu begint alles binnen te stromen. de demo en nog meer previews met nieuwe screens. Deze is zojuist van ign op het net geplaatst : http://pc.ign.com/articles/653/653880p1.html en er staan een paar mooie screenshots bij;) voor de luierikken onder ons : http://media.pc.ign.com/media/620/620769/imgs_1.html de hele screenshot gallery. en er is info over de MP maps: Na wat research werk van de comunity en mij zelf is er al aardig wat info opgedoken over de multiplayer van de game! De volgende maps zullen in de multiplayer te bespelen zijn: mp_breakout mp_brecourt mp_burgundy mp_carentan mp_dawnville mp_decoy mp_downtown mp_farmhouse mp_leningrad mp_matmata mp_railyard mp_toujane mp_trainstation Verder zijn er de volgende mp modes: -Deathmatch -Team Deathmatch -Capture the Flag -Headquarters -Search and Destroy -Squad Warfare Het enige wat ik heb kunnen vinden qua info over de Squad Warfare mode is dat er een Platoon leider is bij elke side en dat er verschillende squads zijn bij elke side. De platoon leider kan verder ook aanwijzingen geven, zoals ook een beetje terug te vinden was in BF2. Verder zal er ook een shotgun in cod 2 zijn, genaamd 'The M1897 Trench Gun'. En er zal geen flamethrower zijn. Er zal naast de Lee-Enfiled ook een scope versie er van zijn. Verder zal er hoogstwaarschijnlijk ook Punkbuster direct bij zitten en de voice ingame chat. Verder zijn de ranks van UO geintegreerd in die van CoD2. En er is een soort van Clan support, waarbij je je clan kan adden en nog wat opties. BRON: callofduty-2.nl de screens zijn weer vet Bewerkt: 27 september 2005 door C-J_Redman Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik heb de demo gespeeld Zeer mooie effecten, vooral dat rook, meer functies, icoontjes verbeterd, veel moooiere graphics, nog beteere gameplay, heb nu echt het gevoel alsof ik in WW2 zit, ook beter dat je maten veel beter praten, en je ziet veel meer bloed Alleen mis ik wel het levens balkje Zijn weer mooie screens bij gekomen, maar je moet echt de Demo kopen Ik vind het ook fijn dat je Gas-Grenades heb. Ik ben nu een filmpje ervaan aan het kijken, dat filmpje is zo mooi, klik hier voor t filmpje Kortom, dat moet weer een Game of the Year worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.