Jump to content

call of duty 2

Recommended Posts

• Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

21

• Big-Bear

16

• Cool Hand

5

• BeatboxGamer

3

Geplaatst:

Ja, die ga ik sker in huis nemen,

Als er hier mensen zijn die lid zijn van de Power Unlimitid (zoals ik) of die mensen die veel naar Gamekings kijken, en je hebt het fragment over Call of Duty 2 gezien

Dan zie je een groot deel van het fragment, in een islamitische stad, daar doe je de demo missie, niet echt moeilijk, maar zeer goed gedaan, ook goed genoeg om te laten zien wat er nieuw is

Geplaatst: (bewerkt)

heb het stukje in de Pu gelezen was wel goed stukje wist wel veel al, ik vond de screens wel wat dom met die echt mannen met dikke wapens in de handen

EDIT: er is zijn weer nieuwe filmpjes 4 zelfs link:http://media.pc.ign.com/media/620/620769/vids_1.html

Ze zijn allemaal ingame

Bewerkt: door C-J_Redman
Geplaatst:

Ja, maar meerendeel van de filmpjes, die je daar ziet, zijn gewoon van de demo af genomen, maar toch waard om ze te kijken

Trouwens ik vraag het hier, wie speelt er nog Cal od Duty 1, multiplayer, ik wil het weer eesn gaan doen

PB anders ff, of post het hier ;)

Geplaatst:

ik speel het nog, mijn naam is |UK|ELITE TypH00nZz

ik speel op verschillende server een paar namen: XTC server, BDG server H20 server

Geplaatst:

Download de Patch 1.5.

En installeren, dan naar Multiplayer. (In spel)

De dingen instellen, welk internettype etc.

En dan search, en dan krijg je allemaal servers.

Tip: Doe Teamdeathmatch, die is namelijk het leukst.

Geplaatst:

ik zit nog op 1.1 vindt ik altijd nog leuk maar je moet meschien op refresh srerver drukken, dan komen er weer meer server ik vind search and destroy wel leuk want daar zit meer rust in het spel in TD is het veel onrustigrr maar je moet het zelf weten

Geplaatst:
wat verwachten jullie van call of duty 2 ?

ik ben een grote Fan van Call of Duty ik koop hem dan ook zeker weten orgineel _O_

ik ben ook helemaal gek van call of duty ik heb nu alle call of duty (wat nu uit is)

Geplaatst: (bewerkt)

hij zegt toch dat hij alle call of duty's heeft die uit zijn dus niet cod 2

kan je ff een screen laten zien hoe het er bij jou uit ziet als je op join sever klikt in MP? big bear

Bewerkt: door C-J_Redman
Geplaatst:

Vooral die wapens zijn mooi geworden, ik kan niet wachten tot hij uit komtop de pc, hij is schitterend

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...