Typhoon Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 nou het duurt nog to november dus dat is wel even wachten op een site stond dat ze nu met 95% klaar zijn, je zal eerst nog even met de demo zoet moeten zijn. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik ben gelukkig op 15 November jarig, het KAN zijn dat ik hem al voor mijn verjaardag heb! .. Jammer dat we moeten wachten, maar daar krijg je zeker wel wat moois voor terug. Iets waar we net zoals Call of Duty 1 en United Offensive lang plezier mee hebben. Ik kan niet wachten tot hij uitkomt, maar ik denk toch eigenlijk niet dat hij in November uitkomt, maar ergens in de winter. Want vaak is dat niet het geval, vooral niet bij een game zoals Call of Duty. Er moet lang aan gewerkt worden, en zodra er word gedacht dat het klaar is, worden er nog kleine foutjes, of andere dingetjes gevonden. Dus ik DENK ergens in de winter, maar je weet maar nooit. Koos. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 de release staat op november maar je hebt gelijk het kan altijd uitlopen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik zelf baal hier wel een beetje van, had hem liever Deecember verwacht, want ben momenteel blut, men spaar pot is leeg Anders moet ik het men bankrekening afhalen geen zin Maarja hoe eerder is tog ook wel beter, weten jullie waar je nog filmpjes akn zien? Ik wil er weer een paar nieuwe zien Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 op IGN kan het wel maar meschien heb je die allemaal al gezien? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ja, op >IGN< staat momenteel een hoop, wel 75 screenshots en 7 video's. Had het zelf ook nog niet in de gaten, pas toen ik het bericht boven mij zag staan, had ik gekeken. bedankt in ieder geval. De review met screenshots en video's is >HIER< te vinden. Veel kijk plezier. Koos. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Zijn er ook films, van de niet demo, deze zijn niet leuk als je zelf de demo speelt Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) jah er zijn films zoals point de hoc je kan ook op^^Call of duty 2 fansite^^ kijken daar staan ze waarschijnlijk op Bewerkt: 6 oktober 2005 door C-J_Redman Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Gaan ze ook nog een MP demo uibrengen(vond SP geweldig ) Reageren
Cool Hand Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Als het er niet is waarschijnlijk niet, en als het in november uitkomt heeft het geen enkele zin nog een demo uit te brengen (i.v.m tijd), ik denk dat je 1% kans op een MP demo maakt. Ik vind zelf dat er dan teveel van het spel word verklapt. Maar ja, ieder zijn mening. Koos. Bewerkt: 6 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 http://www.fragland.net/news.php?id=11844 hier staat dat hij 25 okt uitkomt maar ik betwijfel dat Reageren
henk_jan Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 25 oktober is op alle internationale sites om gemaes te bestellen de release datum...Ik ga er ook van uit dat CoD 2 dan uit komt...maar ik vind het ook niet erg als hij 11 dagen later komt :'D Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 het staat ook op gamespot dus ik denk dat het wel zo is Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Nou, ik hoop van wel, maar het lijkt mij sterk, eerst was de verwachting halverwege November, en dits zijn toch aardig wat dagen eerder Reageren
Cool Hand Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ja, maar denk wel dat je iets later moet verwachten, meestal als er word gedacht dat iets af is, vind men vaak nog wat kleine foutjes. Maar het is afwachten, lijkt mij ook een beetje sterk, maar goed. We zien wel. Koos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.