Jump to content

call of duty 2

Recommended Posts

Geplaatst:

nou het duurt nog to november dus dat is wel even wachten :-( op een site stond dat ze nu met 95% klaar zijn, je zal eerst nog even met de demo zoet moeten zijn.

• Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

21

• Big-Bear

16

• Cool Hand

5

• BeatboxGamer

3

Geplaatst:

Ik ben gelukkig op 15 November jarig, het KAN zijn dat ik hem al voor mijn verjaardag heb! :D .. Jammer dat we moeten wachten, maar daar krijg je zeker wel wat moois voor terug. Iets waar we net zoals Call of Duty 1 en United Offensive lang plezier mee hebben. Ik kan niet wachten tot hij uitkomt, maar ik denk toch eigenlijk niet dat hij in November uitkomt, maar ergens in de winter. Want vaak is dat niet het geval, vooral niet bij een game zoals Call of Duty. Er moet lang aan gewerkt worden, en zodra er word gedacht dat het klaar is, worden er nog kleine foutjes, of andere dingetjes gevonden. Dus ik DENK ergens in de winter, maar je weet maar nooit.

Koos. :bier:

Geplaatst:

Ik zelf baal hier wel een beetje van, had hem liever Deecember verwacht, want ben momenteel blut, men spaar pot is leeg

Anders moet ik het men bankrekening afhalen geen zin

Maarja hoe eerder is tog ook wel beter, weten jullie waar je nog filmpjes akn zien? Ik wil er weer een paar nieuwe zien

Geplaatst:

Ja, op >IGN< staat momenteel een hoop, wel 75 screenshots en 7 video's. Had het zelf ook nog niet in de gaten, pas toen ik het bericht boven mij zag staan, had ik gekeken. bedankt in ieder geval. ;)

De review met screenshots en video's is >HIER< te vinden.

Veel kijk plezier. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Als het er niet is waarschijnlijk niet, en als het in november uitkomt heeft het geen enkele zin nog een demo uit te brengen (i.v.m tijd), ik denk dat je 1% kans op een MP demo maakt. Ik vind zelf dat er dan teveel van het spel word verklapt. Maar ja, ieder zijn mening.

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

25 oktober is op alle internationale sites om gemaes te bestellen de release datum...Ik ga er ook van uit dat CoD 2 dan uit komt...maar ik vind het ook niet erg als hij 11 dagen later komt :'D

Geplaatst:

Nou, ik hoop van wel, maar het lijkt mij sterk, eerst was de verwachting halverwege November, en dits zijn toch aardig wat dagen eerder

Geplaatst:

Ja, maar denk wel dat je iets later moet verwachten, meestal als er word gedacht dat iets af is, vind men vaak nog wat kleine foutjes. Maar het is afwachten, lijkt mij ook een beetje sterk, maar goed.

We zien wel. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...