rick15465 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Kan iemand mij vertellen hoe je die brushes installeerd Alvast Bedankt Ja als je ze hebt gedownload ga je nar photoshop. Dan rechtsboven zie je staan brushes .Ernaast in dat rechthoekje staat een pijltje klik daarop dan komen allemaal dingen en bina helemaal onderaan staat : load brushes,save brushes,... .Dan druk ej op load brushes.En ga je naar de map waar je brsuhes staan als ze nog in een map zitten deo dan uitpakken met rechtmuisknop.En dan gaat het weer weg klik weer op brushes dan komt het pijltje weer en dan op load brushes weer en dan 1 voor 1 een brush uploaden totdat je ze hebt. Reageren
Synchro Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Kan iemand mij vertellen hoe je die brushes installeerd Alvast Bedankt Download , neem de brush Tool. Doe load brush , dan ga naar de locatie waar jou brushes zijn doe daarna. Screen hebben? Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb de brush gedownload van Froop maar dat zijn er meer dan 40 ofzo en ik kan ze niet allemaal in een keer loaden is daar geen andere manier voor ? Bewerkt: 7 oktober 2005 door power Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Volgens mij moet je ze allemaal 1 voor 1 doen. Zeg dan ook gelijk hoe je dat moet doen, want dit wist ik zelf ook nog niet. Bewerkt: 7 oktober 2005 door Little Mister Reageren
rick15465 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik heb de brush gedownload van Froop maar dat zijn er meer dan 40 ofzo en ik kan ze niet allemaal in een keer loaden is daar geen andere manier voor ? Ja 1 voor 1 maar dat gaat snel begin van achter dan hoef je niet steeds naar achter te scrollen want als je bij het begin bent moet je steeds naar achter dan ga je steeds naar voren. Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 dat duurt dan wel 30 min ofzo Reageren
Froop Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Stel je aan. Dat heb je in 10 minuten makkelijk gedaan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik heb 2 problemen o.a. een met brushes Als ik naar de brushes ga zie ik alleen maar rondjes, ik ben net begonnen met photoshop dus ik zal wel weer ergens op hebben geklikt, iemand die me kan helpen? of hoort het zo? Screen: http://img85.imageshack.us/img85/3473/brushes1ng.jpg Mijn 2e probleem is dat als je met iets nieuws begint, je een pop-up schermpje hebt (rechts onderin geloof ik) met al je aangemaakt layers(???), die was er, maar is ook weg. Iemand die dat weet? Alvast bedankt! Ghostsniper ____________ Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 1:Je kan nog naar onder scrollen die rondje's blijven altijd staan, dat zijn de hoofdbrushes. 2:Ga naar Window -> Layers via Window kan je nog andere vensters krijgen ook. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 ik kan ze niet downen !! Cheers Tales Reageren
bjorn13 Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 ik kan ze niet downen !! Cheers Tales Ik nog altijd wel! eerst onderaan op FREE! druken.. Gewoon 30 seconden wachten, en dan download... de zip.file! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Kan iemand mij vertellen hoe je die brushes installeerd Alvast Bedankt Ja als je ze hebt gedownload ga je nar photoshop. Dan rechtsboven zie je staan brushes .Ernaast in dat rechthoekje staat een pijltje klik daarop dan komen allemaal dingen en bina helemaal onderaan staat : load brushes,save brushes,... .Dan druk ej op load brushes.En ga je naar de map waar je brsuhes staan als ze nog in een map zitten deo dan uitpakken met rechtmuisknop.En dan gaat het weer weg klik weer op brushes dan komt het pijltje weer en dan op load brushes weer en dan 1 voor 1 een brush uploaden totdat je ze hebt. Pics Wanted want bij mij staat er niks Rechts Boven Cheers Tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.