Jump to content

photoshop brushes


Froop

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen hoe je die brushes installeerd :bonk:

Alvast Bedankt

Ja als je ze hebt gedownload ga je nar photoshop.

Dan rechtsboven zie je staan brushes .Ernaast in dat rechthoekje staat een pijltje klik daarop dan komen allemaal dingen en bina helemaal onderaan staat : load brushes,save brushes,... .Dan druk ej op load brushes.En ga je naar de map waar je brsuhes staan als ze nog in een map zitten deo dan uitpakken met rechtmuisknop.En dan gaat het weer weg klik weer op brushes dan komt het pijltje weer en dan op load brushes weer en dan 1 voor 1 een brush uploaden totdat je ze hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rick15465

    7

  • Froop

    6

  • The Mafia

    4

  • Achille

    3

Ik heb de brush gedownload van Froop maar dat zijn er meer dan 40 ofzo en ik kan ze niet allemaal in een keer loaden is daar geen andere manier voor ?

Ja 1 voor 1 maar dat gaat snel begin van achter dan hoef je niet steeds naar achter te scrollen want als je bij het begin bent moet je steeds naar achter dan ga je steeds naar voren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 problemen o.a. een met brushes

Als ik naar de brushes ga zie ik alleen maar rondjes, ik ben net begonnen met photoshop dus ik zal wel weer ergens op hebben geklikt, iemand die me kan helpen? of hoort het zo?

Screen:

http://img85.imageshack.us/img85/3473/brushes1ng.jpg

Mijn 2e probleem is dat als je met iets nieuws begint, je een pop-up schermpje hebt (rechts onderin geloof ik) met al je aangemaakt layers(???), die was er, maar is ook weg. Iemand die dat weet?

Alvast bedankt!

Ghostsniper

____________

mijncreatie6gk.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij vertellen hoe je die brushes installeerd  :bonk:

Alvast Bedankt

Ja als je ze hebt gedownload ga je nar photoshop.

Dan rechtsboven zie je staan brushes .Ernaast in dat rechthoekje staat een pijltje klik daarop dan komen allemaal dingen en bina helemaal onderaan staat : load brushes,save brushes,... .Dan druk ej op load brushes.En ga je naar de map waar je brsuhes staan als ze nog in een map zitten deo dan uitpakken met rechtmuisknop.En dan gaat het weer weg klik weer op brushes dan komt het pijltje weer en dan op load brushes weer en dan 1 voor 1 een brush uploaden totdat je ze hebt.

Pics Wanted

want bij mij staat er niks Rechts Boven

Cheers

Tales

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...