Jump to content

weet ieman hoe je animated wallpapers maakt?

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij uitleggen welk programma je nodig hebt om van een filmpje een avatar te maken??

Geplaatst:

Wil je nou Animated Wallpapers of van een filmpje een ava?

Ik denk van filmpje een avatar, probeer eens Windows Movie Maker ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ja inderdaad van een filmpje ,een avatar sry voor de verwarring, en tnx voor de tip _O_

Bewerkt: door daviha
Geplaatst: (bewerkt)

k begrijp eigelijk niet hoe je een avatar maakt van een filmpj met movie maker, kan iemand mij dat uitleggen??

Bewerkt: door daviha
Geplaatst:

Dit kan niet, dit moet je doen met Imageready, er staat hier in dit fourm nog een tut over, van Tubs

Geplaatst:

je zet je webcam aan dan ga je naar start in je menubalk dan ga je met je muis op alle programma's dan ga je naar bureauaccesoires en dan zie je windows movie maker erbij staan daar klik je dan op , dan druk je op de munubalk bovenaan op bestand en er staat opnemen bij daar druk je op en je kan beginnen met opnemen.

Geplaatst:
je zet je webcam aan dan ga je naar start in je menubalk dan ga je met je muis op alle programma's dan ga je naar bureauaccesoires en dan zie je windows movie maker erbij staan daar klik je dan op , dan druk je op de munubalk bovenaan op bestand en er staat opnemen bij daar druk je op en je kan beginnen met opnemen.

Je bedoelt dat je allemaal screenshots neemt via MovieMaker?

Ik zal je vertellen er is een veel makkelijkere manier, Tubs had er een tutorial over gemaakt waarmee je in 1 keer het hele filmpje kan importeren en dus in je sig zetten :Y.

Kijk maar in de Adobe Tutorial List.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...