Goliat Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 kan iemand mij uitleggen welk programma je nodig hebt om van een filmpje een avatar te maken??
Slimm Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Wil je nou Animated Wallpapers of van een filmpje een ava? Ik denk van filmpje een avatar, probeer eens Windows Movie Maker
Goliat Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) ja inderdaad van een filmpje ,een avatar sry voor de verwarring, en tnx voor de tip Bewerkt: 13 september 2005 door daviha
Goliat Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) k begrijp eigelijk niet hoe je een avatar maakt van een filmpj met movie maker, kan iemand mij dat uitleggen?? Bewerkt: 13 september 2005 door daviha
Big-Bear Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Dit kan niet, dit moet je doen met Imageready, er staat hier in dit fourm nog een tut over, van Tubs
Xtreem-designer Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 je zet je webcam aan dan ga je naar start in je menubalk dan ga je met je muis op alle programma's dan ga je naar bureauaccesoires en dan zie je windows movie maker erbij staan daar klik je dan op , dan druk je op de munubalk bovenaan op bestand en er staat opnemen bij daar druk je op en je kan beginnen met opnemen.
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 je zet je webcam aan dan ga je naar start in je menubalk dan ga je met je muis op alle programma's dan ga je naar bureauaccesoires en dan zie je windows movie maker erbij staan daar klik je dan op , dan druk je op de munubalk bovenaan op bestand en er staat opnemen bij daar druk je op en je kan beginnen met opnemen. Je bedoelt dat je allemaal screenshots neemt via MovieMaker? Ik zal je vertellen er is een veel makkelijkere manier, Tubs had er een tutorial over gemaakt waarmee je in 1 keer het hele filmpje kan importeren en dus in je sig zetten . Kijk maar in de Adobe Tutorial List.
Goliat Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 heeft iemand een link naar die tut want ik kan hem niet vinden!!
NickDrake Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 gewoon even de tuturial list bekijken (zo een coole,vette emoticon) en dan helemaal vanonder de laatste tut filmpje in je sig
Slimm Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik vatte je niet echt, maar ik weet nu wat je bedoelt. Vragen kan in dat topic, closed.
Recommended Posts