The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Wauw zelfde bouwjaar als mijn Shelby 67_202_20caddy_20ad.jpe Reageren
Melchior Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Wat een wagentjes he? Die kostten in die tijd in vermogen dus misschien hebben er nog wel maffiabazen in gereden ofzo. Hetzelfde als nu een dikke BMW of Mercedes! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Wat een wagentjes he?Die kostten in die tijd in vermogen dus misschien hebben er nog wel maffiabazen in gereden ofzo. Hetzelfde als nu een dikke BMW of Mercedes! maffiabazen :blink: ???? Geef mij maar zo'n wagentje(sorry shelby ) Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 (bewerkt) Ik vind dit wel een leuke Volkswagen Transporter *Ben nu aan het kotsen* Bewerkt: 8 september 2004 door petersmurfje Reageren
Trax Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Als ik zo'n auto tegen zou komen, zou ik meteen denken aan een invasie :o Wat een lelijke auto zeg :blink: Reageren
RTS Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Ik vind dit wel een leuke Volkswagen Transporter DAMN, UGLY ten 1ste roze en ten 2de het past totaaaaaaaaaaaaal niet, die bodykit enzo. :ph34r: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Ik vind dit wel een leuke Volkswagen Transporter DAMN, UGLY ten 1ste roze en ten 2de het past totaaaaaaaaaaaaal niet, die bodykit enzo. :ph34r: Is wel een auto voor de "thunderbirds", maar wat een DAmn lelijke vieze Volkswagen, Duitsers schaam jullie :angry: Reageren
RTS Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Ik vind dit wel een leuke Volkswagen Transporter DAMN, UGLY ten 1ste roze en ten 2de het past totaaaaaaaaaaaaal niet, die bodykit enzo. :ph34r: Is wel een auto voor de "thunderbirds", maar wat een DAmn lelijke vieze Volkswagen, Duitsers schaam jullie :angry: Ik denk niet dat die duisters daar wat aan kunne doen, die maken heus geen roze autos gewoon overgespote Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Ik vind dit wel een leuke Volkswagen Transporter DAMN, UGLY ten 1ste roze en ten 2de het past totaaaaaaaaaaaaal niet, die bodykit enzo. :ph34r: Is wel een auto voor de "thunderbirds", maar wat een DAmn lelijke vieze Volkswagen, Duitsers schaam jullie :angry: Ik denk niet dat die duisters daar wat aan kunne doen, die maken heus geen roze autos gewoon overgespote Nee, als je ziet wat de eigenaar sdaar mee hebben gedaan dan vind ik het echt zielig, ze willen opvallen met hun "dumptruck", maar echt schandalig :angry: Reageren
Trax Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Altijd mijn favoriete auto geweest: Auto van m'n oom, ook een mooie (alleen volgens mij heeft m'n oom grotere banden): Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 :wacko: :wacko: :wacko: Krijg de T* wat een gaafe bak is dat wel niet :wub: :wub: open_engine_camaro.jpe Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 haha gave bak, wel apart met die koplampen op de motorblok :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Dit stoere beest kost: $28.900 :blink: muscle188_1.jpe Reageren
Melchior Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Dit stoere beest kost: $28.900 :blink: WAAAA! Wat een gave bakken Romero! Heerlijke zo'n oude Chevy Camaro met zo'n prachtig verchroomd blok! Of zo'n mooie Chevy Z28! *Zucht, the good ol days* :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 nou,dan neem ik liever mijn broers auto. Suzuki Baleno 1.8 hatchback trekt een subaru impreza van 330 PK er uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.