Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat kan best, als ie dik getuned is! :blink:

Wat voor een wagen wil je later  Liltuner?

ik ben geen superlid dus kan ik niet uploaden dus doe ik het maar zo,dit is de memberpage van mijn broer!

zijn auto staat erop en zo een wagen wil ik nou hebben :D

martijn's memberpage

wat een K* lekker auto L'tuner goeie smaak :rolleyes:

ja goed he,mijn broer is automonteur :puh:

met zen brilletje en middelvinger,een klootzak is het ook :puh:\

we gaan ook nog een foto make da ik bij zijn auto sta :puh:

Bewerkt: door liltuner
Link to comment
Delen op andere websites

haha okej dan ik lees ook regelmatig deAutoweek wat ze weer hebben voor iets nieuws.

Ik heb een x gelezen dat een vent voor € 50,- een VW Golf I heb gekocht ui 1980.

Er zit een VW Corrado G60 motor in met 225 PK, ik snap niet hoe dat kan maargoed.

de top ligt toch op de 250KM/H

kan deze topic niet vastgeplakt worden?? er zijn al 185 post hier in deze topic

Bewerkt: door Gta Freak
Link to comment
Delen op andere websites

haha okej dan ik lees ook regelmatig deAutoweek wat ze weer hebben voor iets nieuws.

Ik heb een x gelezen dat een vent voor € 50,- een VW Golf I heb gekocht ui 1980.

Er zit een VW Corrado G60 motor in met 225 PK, ik snap niet hoe dat kan maargoed.

de top ligt toch op de 250KM/H

kan deze topic niet vastgeplakt worden?? er zijn al 185 post hier in deze topic

wat bedoel je met vastplakken???

maarre deze sreen is eigenlijk bedoeld voor de film: "ice another day" met in de hoofdrol: iedereen op dit forum... :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

haha okej dan ik lees ook regelmatig deAutoweek wat ze weer hebben voor iets nieuws.

Ik heb een x gelezen dat een vent voor € 50,- een VW Golf I heb gekocht ui 1980.

Er zit een VW Corrado G60 motor in met 225 PK, ik snap niet hoe dat kan maargoed.

de top ligt toch op de 250KM/H

kan deze topic niet vastgeplakt worden?? er zijn al 185 post hier in deze topic

wat bedoel je met vastplakken???

maarre deze sreen is eigenlijk bedoeld voor de film: "ice another day" met in de hoofdrol: iedereen op dit forum... :rolleyes: :rolleyes:

Mercedes_SLR.jpe

Link to comment
Delen op andere websites

This is the car of my life:

7670539826006100x75x1x5.jpg

de leuke snufjes in de Seat Leon Cupra

40.402 km ABS, airbags voor, automatic climate control, alarmsysteem SCM goedgekeurd, radio CD speler, centrale deurvergrendeling afstandbediend, deelbare achterbank (ongelijke delen), elektrisch bedienbare ramen, lederen bekleding, mistlampen voor, startonderbreker, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbaar stuur, zij airbags voor, boordcomputer, traction control DEZE UNIEKE SEAT LEON CUPRA IS VOORZIEN VAN ALLE EXTRA`S WAARONDER EEN COMPLEET RECARO-INTERIEUR,ELEKTRONISCH STABILITEITSPROGRAMMA (ESP), SPORTUITLAATSYSTEEM VAN VOOR TOT ACHTER, COMPLETE GELUIDSINSTALLATIE, 18 INCH LICHTMETALEN VELGEN, ENZ! MET RECHT DE MOOISTE CUPRA VAN NEDERLAND

Bewerkt: door Gta Freak
Link to comment
Delen op andere websites

This is the car of my life:

7670539826006100x75x1x5.jpg

de leuke snufjes in de Seat Leon Cupra

40.402 km ABS, airbags voor, automatic climate control, alarmsysteem SCM goedgekeurd, radio CD speler, centrale deurvergrendeling afstandbediend, deelbare achterbank (ongelijke delen), elektrisch bedienbare ramen, lederen bekleding, mistlampen voor, startonderbreker, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbaar stuur, zij airbags voor, boordcomputer, traction control DEZE UNIEKE SEAT LEON CUPRA IS VOORZIEN VAN ALLE EXTRA`S WAARONDER EEN COMPLEET RECARO-INTERIEUR,ELEKTRONISCH STABILITEITSPROGRAMMA (ESP), SPORTUITLAATSYSTEEM VAN VOOR TOT ACHTER, COMPLETE GELUIDSINSTALLATIE, 18 INCH LICHTMETALEN VELGEN, ENZ! MET RECHT DE MOOISTE CUPRA VAN NEDERLAND

mooi :D zou ik hem van je kunnen kopen, leuk karretje. alles er op en eraan, hmmm zie ik me wel in rijden :D

Link to comment
Delen op andere websites

haha heb jij € 36.000,- dan?? dan mag je m kopen kijk anders ff op de autoweek site :puh::puh:

hmmm 36.000 euro hier in duitsland heb je er al in voor 32.ooo sportuitvoering, sorry Gta freak, dan neem ik lekker de goedkoopste :puh: ,

maar wel een dure prijs, voor zo'n topmerk <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...