Thabit Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Let op: Dit is pas een super car! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Ja wow. Ik vind seat ibiza ook een mooie auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Wel een strakke BMW M5 maar ik vind de huidige veel mooier dan die nieuwe M5 die komen gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Deze M5 is er al. Ik vind dit de allermooiste M5. (en met een V10!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) Dat kan best, als ie dik getuned is! :blink: Wat voor een wagen wil je later Liltuner? ik ben geen superlid dus kan ik niet uploaden dus doe ik het maar zo,dit is de memberpage van mijn broer! zijn auto staat erop en zo een wagen wil ik nou hebben martijn's memberpage wat een K* lekker auto L'tuner goeie smaak :rolleyes: ja goed he,mijn broer is automonteur met zen brilletje en middelvinger,een klootzak is het ook \ we gaan ook nog een foto make da ik bij zijn auto sta Bewerkt: 11 september 2004 door liltuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 (bewerkt) haha okej dan ik lees ook regelmatig deAutoweek wat ze weer hebben voor iets nieuws. Ik heb een x gelezen dat een vent voor € 50,- een VW Golf I heb gekocht ui 1980. Er zit een VW Corrado G60 motor in met 225 PK, ik snap niet hoe dat kan maargoed. de top ligt toch op de 250KM/H kan deze topic niet vastgeplakt worden?? er zijn al 185 post hier in deze topic Bewerkt: 13 september 2004 door Gta Freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 haha okej dan ik lees ook regelmatig deAutoweek wat ze weer hebben voor iets nieuws.Ik heb een x gelezen dat een vent voor € 50,- een VW Golf I heb gekocht ui 1980. Er zit een VW Corrado G60 motor in met 225 PK, ik snap niet hoe dat kan maargoed. de top ligt toch op de 250KM/H kan deze topic niet vastgeplakt worden?? er zijn al 185 post hier in deze topic wat bedoel je met vastplakken??? maarre deze sreen is eigenlijk bedoeld voor de film: "ice another day" met in de hoofdrol: iedereen op dit forum... :rolleyes: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 haha okej dan ik lees ook regelmatig deAutoweek wat ze weer hebben voor iets nieuws.Ik heb een x gelezen dat een vent voor € 50,- een VW Golf I heb gekocht ui 1980. Er zit een VW Corrado G60 motor in met 225 PK, ik snap niet hoe dat kan maargoed. de top ligt toch op de 250KM/H kan deze topic niet vastgeplakt worden?? er zijn al 185 post hier in deze topic wat bedoel je met vastplakken??? maarre deze sreen is eigenlijk bedoeld voor de film: "ice another day" met in de hoofdrol: iedereen op dit forum... :rolleyes: :rolleyes: Mercedes_SLR.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 (bewerkt) Romero, met vastplakken wordt bedoeld dat een topic bij de belangrijke onderwerpen hoort. Dat kun je ook bovenaan in een forum zien! Bewerkt: 13 september 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Romero, met vastplakken wordt bedoeld dat een topic bij de belangrijke onderwerpen hoort.Dat kun je ook bovenaan in een forum zien! oke Melchior ik snap het bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 (bewerkt) This is the car of my life: de leuke snufjes in de Seat Leon Cupra 40.402 km ABS, airbags voor, automatic climate control, alarmsysteem SCM goedgekeurd, radio CD speler, centrale deurvergrendeling afstandbediend, deelbare achterbank (ongelijke delen), elektrisch bedienbare ramen, lederen bekleding, mistlampen voor, startonderbreker, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbaar stuur, zij airbags voor, boordcomputer, traction control DEZE UNIEKE SEAT LEON CUPRA IS VOORZIEN VAN ALLE EXTRA`S WAARONDER EEN COMPLEET RECARO-INTERIEUR,ELEKTRONISCH STABILITEITSPROGRAMMA (ESP), SPORTUITLAATSYSTEEM VAN VOOR TOT ACHTER, COMPLETE GELUIDSINSTALLATIE, 18 INCH LICHTMETALEN VELGEN, ENZ! MET RECHT DE MOOISTE CUPRA VAN NEDERLAND Bewerkt: 13 september 2004 door Gta Freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 This is the car of my life: de leuke snufjes in de Seat Leon Cupra 40.402 km ABS, airbags voor, automatic climate control, alarmsysteem SCM goedgekeurd, radio CD speler, centrale deurvergrendeling afstandbediend, deelbare achterbank (ongelijke delen), elektrisch bedienbare ramen, lederen bekleding, mistlampen voor, startonderbreker, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbaar stuur, zij airbags voor, boordcomputer, traction control DEZE UNIEKE SEAT LEON CUPRA IS VOORZIEN VAN ALLE EXTRA`S WAARONDER EEN COMPLEET RECARO-INTERIEUR,ELEKTRONISCH STABILITEITSPROGRAMMA (ESP), SPORTUITLAATSYSTEEM VAN VOOR TOT ACHTER, COMPLETE GELUIDSINSTALLATIE, 18 INCH LICHTMETALEN VELGEN, ENZ! MET RECHT DE MOOISTE CUPRA VAN NEDERLAND mooi zou ik hem van je kunnen kopen, leuk karretje. alles er op en eraan, hmmm zie ik me wel in rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 haha heb jij € 36.000,- dan?? dan mag je m kopen kijk anders ff op de autoweek site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 haha heb jij € 36.000,- dan?? dan mag je m kopen kijk anders ff op de autoweek site hmmm 36.000 euro hier in duitsland heb je er al in voor 32.ooo sportuitvoering, sorry Gta freak, dan neem ik lekker de goedkoopste , maar wel een dure prijs, voor zo'n topmerk <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 wat wil je? helemaal sport en lederen bekleding en dat soort shit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.