Gijsso Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 International 7300 CXT. Standaard de grootste ter wereld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karel.Anker Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 @ hierboven: neem dan een ford f650 Lekker groot en pure ownage Ja maar als er een Hatchbak voor je rijdt dan zie je die gewoon niet. En bovendien zuipen die benzine/diesel als de TERING Stop eens met het schelden met ziektes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 @ hierboven: neem dan een ford f650 Lekker groot en pure ownage Ja maar als er een Hatchbak voor je rijdt dan zie je die gewoon niet. En bovendien zuipen die benzine/diesel als de TERING Stop eens met het schelden met ziektes. Ow sorry wat had ik er dan moeten zetten: Bovendien zuipen die als een Duitser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 mijn faforiete auto's zijn nu de alfa romeo 156 en 159 en ik zou later zograag de ford mustang shelby gt willen hebben van 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 mijn faforiete auto's zijn nu de alfa romeo 156 en 159 en ik zou later zograag de ford mustang shelby gt willen hebben van 2010 Nogal slechte ophanging, dus raad ik je dat af, de Roush Mustang is daarentegen echt de Mustang zoals hij zou moeten zijn maar moet je wel even naar de VS . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 bwha ik vind die auto goed en daar kan niemand verandering in brengen en nog iets zedde mij aant volgen ofzo overal waar ik kom zie ik u heh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Kawasaki Ninja ZX-14: Lamborghini Countach: Audi Q7: Mijn favo's natuurlijk Ik heb nog nooit de Kawaski gezien, maar wel tegen een Countach geleunt en meegereden in een Audi Q7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 bwha ik vind die auto goed en daar kan niemand verandering in brengen en nog iets zedde mij aant volgen ofzo overal waar ik kom zie ik u heh Ik kijk bij nieuwe berichten en probeer waar nodig advies te geven, jij staat gewoon overal als laatste poster in een topic dus zul je me wel vaker tegenkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 hahaa lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) ik heb een nieuwe favo erbij 1951 merury Bewerkt: 29 juli 2009 door dukeboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Aprilia RS125 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Mijn favoriete auto's zijn best somber: De subaru impreza WRX STI van 2006 de golf 4 en de nissan 350Z en de porsche 911 Bewerkt: 29 juli 2009 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Dit speeltje() staat momenteel te koop in Italië. Een Scuderia Italia F1 auto met een Ferrari 12 cilinder met 700pk . Kost wel €195.000 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Dit speeltje() staat momenteel te koop in Italië. Een Scuderia Italia F1 auto met een Ferrari 12 cilinder met 700pk . Kost wel €195.000 . goedkoop voor zn scheurijzer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Dit speeltje() staat momenteel te koop in Italië. Een Scuderia Italia F1 auto met een Ferrari 12 cilinder met 700pk . Kost wel €195.000 . goedkoop voor zn scheurijzer! Moet je natuurlijk vrachtwagen bij kopen om dat ding te vervoeren . Maar 195.000 is echt niet veel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.