Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

_O_

Dé symbolisatie van een puur Italiaanse auto, zonder partijdig te zijn...

Geen Ferrari of Lamborghini hoor...

pagani-zonda-c12-s-back-2_49.jpg

De Pagani Zonda C12S 8) .

pagani-zonda-c12s-001.jpg

Inderdaad een droomauto _O_ Hij heeft alleen wel een Mercedes motor ;)

Deze zou ik wel willen hebben:

Ferrari-ENZO-714815.jpg

De voorste 2 8) Enzo overigens wel in het zwart :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een droomauto _O_ Hij heeft alleen wel een Mercedes motor ;)

Het is een motor van een samenwerking van Sauber en Mercedes, dus ook deel Duits-Zwitsers.

Maar het blijft dé superauto :D .

Enzo kan je wel alleen verkrijgen op voorstel van Ferrari zelf :-( .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

vw golf 4 R32 biturbo (stage 3 EIP tuning) 568PK waarom deze opgevoerde boodschappen wagen??? omdat ie van mij is 8)

die spoilers op de lampen zijn er inmiddels af en hebben plaatsgemaakt voor een verlengde motorkap..

p.s. hij is te koop!! ik ga weer verder met een ander project.

groet

post-118274-1262454705,41.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik echt ontzettend gaaf:

DSC_9366_small.jpg

IMG_8688.jpg

IMG_8670.jpg

Mirandamedia2.jpg

Ongelooflijk strakke VW Golf 2 met 250 pk VR6 motor, Rallye-front, dikke BBS velgen en crème lederen bekleding + Golf IV dash. Heb deze een keer in het echt gezien op een meeting. Eigenaar heeft deze wagen al 15 jaar in bezit.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

vw golf 4 R32 biturbo (stage 3 EIP tuning) 568PK waarom deze opgevoerde boodschappen wagen??? omdat ie van mij is 8)

die spoilers op de lampen zijn er inmiddels af en hebben plaatsgemaakt voor een verlengde motorkap..

p.s. hij is te koop!! ik ga weer verder met een ander project.

groet

Die "spoilers op de lampen" heten toch gewoon booskijkers? Wel erg mooie wagen, en gelukkig geen over-the-top bodykit ofzo, maar stijlvolle tuning. :Y

Dit vind ik echt ontzettend gaaf:

Ongelooflijk strakke VW Golf 2 met 250 pk VR6 motor, Rallye-front, dikke BBS velgen en crème lederen bekleding + Golf IV dash. Heb deze een keer in het echt gezien op een meeting. Eigenaar heeft deze wagen al 15 jaar in bezit.

Een neef van me (VW/Skoda fan) heeft er eentje die er erg hard op gelijkt. Hij heeft sowieso dezelfde velgenset en de achterkant is haast hetzelfde, enkel de voorkant verschilt wat. Inderdaad een bommetje. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik echt ontzettend gaaf:

*Plaatjes*

Ongelooflijk strakke VW Golf 2 met 250 pk VR6 motor, Rallye-front, dikke BBS velgen en crème lederen bekleding + Golf IV dash. Heb deze een keer in het echt gezien op een meeting. Eigenaar heeft deze wagen al 15 jaar in bezit.

Mensen met smaak :sigaar:

supro%20motorombouw%20golf%202%202.0%2016v%20g60.jpg

G60 <3

Link to comment
Delen op andere websites

@ bling ik ken hem ook ja, vaak ideeen met hem uitgewisseld op diverse treffens

@senne de amateur tuners noemen die dingen met een stoer woord booskijkers ja, de iets meer doorgewinterde tuner noemt het laffe koplamp spoilertjes.. en op de doos staat ook koplampspoilers.. en ja ik heb de tijd van het cheap tupperware tunen gelukkig achter me gelaten.. en er overigens met mijn opel tigra ook hard aan meegedaan :$

en ja 260 pk is leuk maar je hebt er zo weinig aan als je het niet op de weg kan brengen.. een r32 is 4wiel aangedreven en dan wil het wel met dik 560 pk!! ook kan ik mijn turbo druk aanpassen van 0.7 tot 1.9 bar om op elk wegdek het maximaal aantal toelaatbare pk's zonder me banden al teveel te verneuken op de weg te krijgen.

hieronder zie je wat een golf r32 met een vergelijkbare bi turbo set doet met bijvoorbeeld een ferrari f430

en het geluid wat uit een r32 komt is gewoon meesterlijk lekker

groet

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...