wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 idd, dat is eigenlijk niks. dan post ik zelf ook direct maar ff een racewagen, om precies te zijn, de meest succesvolle prototype ooit, de Porsche 962C 1 van de laatste versies hier, er is nog weinig van het origineel over, de Joest Porsche 962C uit 1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Wat ook een vette Porsche is, is een 550 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 dat is iig neit de originele die we daar zien en ik houd echt van deze auto: De McLaren F1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Er zijn idd heel veel replica's in omloop, al weet ik zo niet 1-2-3 hoe ik een replica kan zien, behalve dat ie een stoel mist en normaal volgens mij een volledige ruit opzit. Alleen in Japan verkrijgbaar , zou hem best willen, 2.0L met turbo met 205 pk. Of een BMW E36 Coupe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 die eerste is een skyline R32 right? Ik houd wel van skylines, vooral getunede Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) die eerste is een skyline R32 right?Ik houd wel van skylines, vooral getunede Deze op de foto is een R34 niet een R32 Dit is een R32 Sorry niet goed gelezen :$ :$ :$ Bewerkt: 7 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 die eerste is een skyline R32 right?Ik houd wel van skylines, vooral getunede Nope, ene Nissan Silvia S13 Twee verschillende series, hebben wel een beetje van elkaar af qua vorm. Ik vind standaard uitziende Skylines het mooiste. om nom nom R33: R34 Nismo: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) je mist nog wat skyline's op missende volgorde: De R31 V35 en V36 (werden niet door tuners gezien als skylines De R35 (de nieuwe ondanks volgens nissan geen skyline is. Bewerkt: 20 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja klopt, maar de laatste drie zijn niet echt 'mijn stijl', ik heb het niet zo met de nieuwere wagens, de wat oudere vind ik wat meer hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja klopt, maar de laatste drie zijn niet echt 'mijn stijl', ik heb het niet zo met de nieuwere wagens, de wat oudere vind ik wat meer hebben. Op zich zijn de R33 en R34 mooi van zichzelf maar dat blok dat kun je goed op voeren zeg! tot wel 700PK of meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 vind ze allemaal maar niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 vind ze allemaal maar niks wat is die van jouw dan???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja klopt, maar de laatste drie zijn niet echt 'mijn stijl', ik heb het niet zo met de nieuwere wagens, de wat oudere vind ik wat meer hebben. Op zich zijn de R33 en R34 mooi van zichzelf maar dat blok dat kun je goed op voeren zeg! tot wel 700PK of meer 700pk maar? Nissan heeft eentje echt tot de limiet getuned, 1550 pk dacht ik gelezen te hebben, maar dat blok zal wel twee dyno runs meegegaan zijn en toen kapot gelopen zijn van de turbo druk en octaan gehalte van die benzine die ze erin stookte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ja klopt, maar de laatste drie zijn niet echt 'mijn stijl', ik heb het niet zo met de nieuwere wagens, de wat oudere vind ik wat meer hebben. Op zich zijn de R33 en R34 mooi van zichzelf maar dat blok dat kun je goed op voeren zeg! tot wel 700PK of meer 700pk maar? Nissan heeft eentje echt tot de limiet getuned, 1550 pk dacht ik gelezen te hebben, maar dat blok zal wel twee dyno runs meegegaan zijn en toen kapot gelopen zijn van de turbo druk en octaan gehalte van die benzine die ze erin stookte. lijkt me duidelijk dat ie het heeft begeven. tja dat blok is er niet voor gemaakt hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Lamborghini Reventon . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.