Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) [...]V35 en V36 (werden niet door tuners gezien als skylines [...] Om de simpele reden dat ze buiten Japan niet eens als Skylines worden verkocht, maar als Infinity's en het zijn sowieso geen echte sport wagens als de R32, R33 en R34 GT-R. Dit is wel een leuke bak: Bewerkt: 7 augustus 2009 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 *foto 1**foto 2* *foto 3* Shelby 500GT? Dodge Charger RT? En een Camaro SS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maria Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 De Mini Cooper . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 *foto 1**foto 2* *foto 3* Shelby 500GT? Dodge Charger RT? En een Camaro SS De eerste is een Ford Mustang Fastback(de Eleanor) net als die gebruikt word in 'Gone in 60 Seconds'. Het verschil tussen de 500GT en de Fastback zijn de lager-hangende lichten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ragedyoenes03 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Wel ik vind de aston martin DBS en DB9 plus de ferrari f430 Toch wel mooi hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Dodge Charger R/T 1969 Bewerkt: 20 augustus 2009 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 ik zit mijn eigen voertuigen wel mooi: ik heb een boot met 7.5PK een zitmaaier suzuki Ts opgevoerd naar 50cc tot 70cc ik had een eigen auto een peugeot 205 en een zelfgemaakte crossbrommer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Audi Q7 Cadillac Escalade ESV. deze vind ik origineel mooier als de normale Escalade Versie. Ook ben ik erg fan van de Cadillac Escalade EXT versie omdat 1 van mijn Familieleden er 1 heeft. Ik ben zoals jullie kunnen zien fan van SUV's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 De Mini Cooper . Hebben wij ook... Vind ik zo'n k*t auto[/font] Echt heel klein... Maar goed, mijn lievelingsauto is een Hummer H2, ik ben voor terreinwagens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 De Mini Cooper . Hebben wij ook... Vind ik zo'n k*t auto[/font] Echt heel klein... Maar goed, mijn lievelingsauto is een Hummer H2, ik ben voor terreinwagens! Ik leef met je mee! Mijn vader rijd in een mooie zwarte. Alleen is het wel jammer dat die dingen benzine zuipen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Mijn lievelings wagen is de Shelby GT 500 Edit : kijk naar m'n sig voor het plaatje Bewerkt: 2 september 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Ik ben vandaag met een vriend van m'n pa en mijn pa naar circuit van Assen. Heb daar in een Exige, een Clio V6, GT3 RS, Clio RS 200 en een S2000 meegereden. Allemaal andere auto's, maar allemaal even geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Ik ben vandaag met een vriend van m'n pa en mijn pa naar circuit van Assen. Heb daar in een Exige, een Clio V6, GT3 RS, Clio RS 200 en een S2000 meegereden. Allemaal andere auto's, maar allemaal even geweldig. Gaaf, ik ga nog eens met een BMW racer mee rijden over Assen. En ik ben er gisteren nog geweest, heb ik de Superkarts voor de 3e keer gezien . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2009 Yamaha Banshee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.