Mr.Shemale Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Geweldige old school motor. En 2-takt . Het enige voordeel aan 2-takt is dat je naar benzine stinkt als je van je motor afstapt en de uitstoot van CO2 veel hoger is dan bij een 4-takter... Wat dacht je van het geluid(subjectief), simpelheid(geen kleppen stellen) en hoe fel zo een ding onderin is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Geweldige old school motor. En 2-takt . Het enige voordeel aan 2-takt is dat je naar benzine stinkt als je van je motor afstapt en de uitstoot van CO2 veel hoger is dan bij een 4-takter... Wat dacht je van het geluid(subjectief), simpelheid(geen kleppen stellen) en hoe fel zo een ding onderin is . Ik zit niet zo in de motoren, dus dan kan ik het dus niet weten. Maar dan had ik überhaupt misschien niet reageren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Hallo mede forumleden, \ Welke auto vind jij nou de echte SuperCar Er was al zoiets als SuperChick & SuperMan, Maar geen SuperCar ( of kon ik niet vinden ) Ik zou zeggen post je Supercar hier! Er moet plaatje bij zitten! Zeg ook welk merk & type Ik vind deze wel een echte supercar: ik ben niet echt van Ferrari en lamborgini etc Het is de : Bentley continental gt front. Nu jullie - MVG Bramboy Bewerkt: 15 november 2009 door bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Ford Mustang. En een Oldsmobile Cutlass. Van de Sabre uit het GTA3-era en de Stallion uit GTA IV... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Ford Mustang GT500KR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Dé symbolisatie van een puur Italiaanse auto, zonder partijdig te zijn... Geen Ferrari of Lamborghini hoor... De Pagani Zonda C12S . Bewerkt: 15 november 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Ik raakte in de war door de topic titel, aangezien in auto termen dit natuurlijk een supercar is: Grote motor in het midden, felle lak, hoge topsnelheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Omdat ik het niet zo heb dit soort showoff dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Drie wagens, de Toyota Prius, omdat het zo'n mooie wagen is: De Citroën C4 Picasso, ook weer een geweldig mooie wagen: De Delorean, lekker futuristisch uitziend wagentje, echt geweldig leuk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 Rolls Royce Phantom Coupé Mercedes-Benz S65 AMG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 @hierboven: Zijn er niet echt heel super. Supercars zijn opzichtige, felle auto's met een prachtig geluid. Ontopic: Renault Clio V6 (zelf gehad, prachtig karretje) Murcielago SV 670 Koenigsegg CXX R Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Drie wagens, de Toyota Prius, omdat het zo'n mooie wagen is: *plaatje* De Citroën C4 Picasso, ook weer een geweldig mooie wagen: *plaatje* De Delorean, lekker futuristisch uitziend wagentje, echt geweldig leuk: *plaatje* Da's geen auto, da's een lunchdoos. Doe mij toch maar die Subaru Impreza. Bewerkt: 16 november 2009 door game~skater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Drie wagens, de Toyota Prius, omdat het zo'n mooie wagen is: *plaatje* De Citroën C4 Picasso, ook weer een geweldig mooie wagen: *plaatje* De Delorean, lekker futuristisch uitziend wagentje, echt geweldig leuk: *plaatje* Da's geen auto, da's een lunchdoos. Let niet op dat ding op de voorgrond, het gaat mij om dat gevaarte in het water. Uhmm,, nee... doe mij toch maar die Subaru Impreza. * Kuch * Mooie auto. Ontopic: DE PEEL50 's werelds kleinste auto waar je in kan zitten, en rijden. Heeft geen achteruit XD Bewerkt: 16 november 2009 door bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 Welke auto vind jij nou de echte SuperCarEr was al zoiets als SuperChick & SuperMan, Jep, maar dit hoort in Luxuries, waar al een groot en oud topic over dit onderwerp is. Samengevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 Wat een koekblik. Zitten doen ze ook nergens na Maargoed, deze is wel mooi: En deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.