Morpheus 83 Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Daar moet nog behoorlijk wat aan gedaan worden, wat voor kleur ga je hem spuiten, en hoe lang denk ik je er mee bezig te zijn om dat monster te restaureren Reageren
Savage Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 (bewerkt) blok is al bijna klaar. Chassis is onderweg, wordt hoogstwaarschijnlijk zwart. Zit nog te twijfelen over rood, maar toch blijft zwart denk ik m'n eerste en laatste keuze. Ik heb vrij genomen vanaf vandaag en ga er komende maand enorm aan werken. Plaatwerk kan ik niet zelf en wordt voor me gedaan "via-via" :rolleyes: Zou ik dit in vrije uren gaan doen zou het me maanden en maanden kunnen kosten. Gaat alles goed, dingen wat ik zelf kan, wat anderen voor me kunnen doen, dan hoop ik tussen een maand a twee maanden. dan ben ik er wel elke dag een aantal uren mee bezig, en elk los onderdeel ligt al in m'n garage (daar is 't een gorte bende van interieurdelen, onderdelen etc.... ik hoop over een week of 4 al een heel stuk verder te zijn * edit: met m'n alfa ben ik 4 maanden bezig geweest, en met de Renault 5 GT turbo 6,5 maand * Bewerkt: 1 februari 2005 door Savage Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 Dat is nog al wat, je moet er wel intensief mee bezig zijn als je het binnen een a twee maanden af wil hebben en dan moet dit het resultaat worden zeker Een vet zwarte dodge charger Reageren
Savage Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 (bewerkt) ja, dat wordt het resultaat hopelijk (alleen heb ik een R/T) anyway ik ben net thuis om te eten en ga zo weer naar m'n garage. (heb plek daarin voor 4 auto's en er staan er nu 3 in incl teringveel gereedschap haha) vrijdag wordt het chassis gespoten (is helemaal geplamuurd en gelast (met dank aan pa) vanavond ga ik verder met het blok. cilinders schoonmaken etc etc etc Bewerkt: 1 februari 2005 door Savage Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 (bewerkt) Deze Lamborghini Murcielago wil ik ook wel in me garage hebben staan. Een Opel Astra alleen dan in The Fast And The Furius style. Hier een mooie getunde Subaru Impreza. Bewerkt: 1 februari 2005 door Mazzeltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Lincoln mark V :rolleyes: een schoonheid op zich 1979_Lincoln_Mark_V.jpe Reageren
Esther Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Lincoln mark V :rolleyes: een schoonheid op zich Hier nog een paar leuke fotootjes: Bewerkt: 2 februari 2005 door Esther Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Die auto van Romero. Een Lincoln mark V, die lijkt wel erg veel op de Virgo uit Vice City en SA. Of heb ik het mis.?? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Die auto van Romero.Een Lincoln mark V, die lijkt wel erg veel op de Virgo uit Vice City en SA. Of heb ik het mis.?? ja daar lijkt hij idd veel op, wil je het zeker weten dat moet je een pm sturen naar Lincoln know how Melchior die kan je daar alles over vertellen, ik behoud mij tot de shelby gt's en cobra's Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Nee, ik hoef het niet zeker te weten . Maar, de topic luid, Lievelingsvoertuig, auto's,motoren.scooters,fietsen,boten Ik heb fietsen dik gedrukt omdat het me opvalt dat niemand een plaatje van een fiets plaatst. Dus dan ben ik nu volgens mij de eerste die 3 foto's van een fiets plaatst. :lol: :lol: :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 dit word binne kort mijn nieuwe vevroermiddel easy_step_elektro.jpe Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 dit word binne kort mijn nieuwe vevroermiddel Haha :lol: , mag ik dan achterop? Dit is mijn nieuwe vervoersmiddel: En jawel! Met een NEDERLANDSE vlag !!! (en die ga ik er niet afhalen) Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 nou hier een paar bootjes Heel snel bootje Hier ook een erg snel bootje hier een heel groot duur jacht in saint tropez Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 nou hier een paar bootjes Heel snel bootje Deze bootjes gaan over de 300KM/H, echt niet normaal voor een boot. Als er een keer een verkeerde golf komt vlieg je meteen over de kop. Ik zou het zelf nooit durfen :o Reageren
Savage Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 verkeerde golf?? elke GOLF is toch verkeerd :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.