Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

kleine update! M'n Charger is onderweg naar Nederland!!

Ben vandaag zelf weer in NL geland.

Bekleding ligt ondertussen al bij de bekleder

een vriend van mij gaf me deze link, dan snappen jullie misschien ook waarom ik al 9 maanden op zoek ben geweest naar de juiste Charger die ik ga opknappen

stukje top gear : http://aserverjustfor.us/videos/Top%20Gear..._Charger_hi.wmv

Prachtige auto! Laat snel fotos zien als je hem hebt! Trouwens leuk filmpje van TG

Dat roostertje dat voor die lampen zitten heeft wat! Zwaar bakkie trouwens

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

kleine update! M'n Charger is onderweg naar Nederland!!

Ben vandaag zelf weer in NL geland.

Bekleding ligt ondertussen al bij de bekleder

een vriend van mij gaf me deze link, dan snappen jullie misschien ook waarom ik al 9 maanden op zoek ben geweest naar de juiste Charger die ik ga opknappen

stukje top gear : http://aserverjustfor.us/videos/Top%20Gear..._Charger_hi.wmv

Prachtige auto! Laat snel fotos zien als je hem hebt! Trouwens leuk filmpje van TG

Dat roostertje dat voor die lampen zitten heeft wat! Zwaar bakkie trouwens

bedankt!

Ja die wegklappende gril is heel gaaf gemaakt. ik zal kijken of ik wat foto's kan posten. Bekleding wordt blauw-achtig en de chassis wordt pikzwart. Hij is al helemaal glad gemaakt etc. Hij wordt zo mooi (mag het, voor het geld wat er nu al in zit :unsure: )

zwaar bakkie? well, 't is een flinke bak ja B) en gewicht, zal rond de 1700kg zitten geloof ik

Link to comment
Delen op andere websites

kleine update! M'n Charger is onderweg naar Nederland!!

Ben vandaag zelf weer in NL geland.

Bekleding ligt ondertussen al bij de bekleder

een vriend van mij gaf me deze link, dan snappen jullie misschien ook waarom ik al 9 maanden op zoek ben geweest naar de juiste Charger die ik ga opknappen

stukje top gear : http://aserverjustfor.us/videos/Top%20Gear..._Charger_hi.wmv

Prachtige auto! Laat snel fotos zien als je hem hebt! Trouwens leuk filmpje van TG

Dat roostertje dat voor die lampen zitten heeft wat! Zwaar bakkie trouwens

bedankt!

Ja die wegklappende gril is heel gaaf gemaakt. ik zal kijken of ik wat foto's kan posten. Bekleding wordt blauw-achtig en de chassis wordt pikzwart. Hij is al helemaal glad gemaakt etc. Hij wordt zo mooi (mag het, voor het geld wat er nu al in zit :unsure: )

zwaar bakkie? well, 't is een flinke bak ja B) en gewicht, zal rond de 1700kg zitten geloof ik

Dan heb ik ook nog een vraagje. :rolleyes:

Ga je ook nog iets aan het motorblok veranderen.

Of laat je hem helemaal standaard.

Er zit trouwens al een heel mooi geluid in vooral als je het gas iets verder intrapt.

Mooie auto is het.

Alleen zou ik hem zelf niet willen hebben.

Ik heb het niet zo met oude auto's, doe mij maar een nieuwe auto (vindt ik veel leuker.) :D

Maar dat zegt niet dat ik oude auto's niet mooi vindt.

Sommige vindt ik echt prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

oud! dat telt voor mij oude american Muscle ga ik me later ook mee bezig houden denk ik, weet wel een bedrijfje in Santa Monica waar ik aan de slag kan als Autodealer, maar echt savage prijs je gelukkig met zo'n Charger zo eentje zie je niet meer vaak, en zeker niet in de NL

Link to comment
Delen op andere websites

mazzeltje vroeg over de motor,

er komt een gereviseerd blok in dat standaard was. Maar eigenlijk volledig gereviseerd.

het is een 6,2 liter V8 met 330pk

lijkt me voldoende B) zuipt ook enorm. Ik heb er over gedacht een gas in stallatie in te bouwen maar ik ga dit toch niet doen. zo origineel mogelijk

nieuwe auto's vind ik niet zoveel karakter hebben als oude auto's. Het brullende geluid van een auto is zo mooi, tegenwoordig moet het zo stil mogelijk. Zelfs een subaru impreza waar ik in heb gereden heeft dat mooie oude gebrul en gepruttel niet meer...

ik heb zelf in enorm veel verschillende auto's gereden, van goedkoop tot duur (renaultje 5 standaar tot jabuar/bmw x5/escalade/porsche gt2)

en toch vind ik wat oudere auto's veel leuker... smaken verschillen

Link to comment
Delen op andere websites

Waren die Escalade en die Porsche GT2 van jouw? :blink:

Escalade heeft onze buurman in Los Angeles, maar m'n pa gaat er een kopen en deze komt als het goed is halverwege februari.

De porsche gt2 heb ik in gereden was in engeland. M'n vriendin d'r zus is getrouwd met een engelsman die het goed doet in de sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag je gelukkig prijzen dat je in zoveel auto's heb gezeten in Amerika, Engeland en Nederlanden dat je redelijk rijke ouders hebt, wij doen het met een auto en verder heb ik nog niet echt in spectaculaire auto's gezeten

Dit is onze auto579729_270x203.jpg

Hij lijkt een beetje op deze maar wij hebben hem in blauw metallic en niet van die velgen eronder

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het, ben er ook vrij blij mee.

Heb hierdoor veel kansen gehad en sommige aangepakt. Hierdoor heb ik m'n eigen bedrijfje kunnen starten direct toen ik van school kwam.

en ja, m'n pa heeft 't financieel goed. Maar hij heeft me wel altijd geleerd met geld om te gaan, kreeg nooit veel zakgeld vroeger etc. en toen ik op m'n 14e/15e af en toe bij hem in de zaak ging klussen kreeg ik ook iets van 3 gulden per uur ofzo. Hij heeft het zelf nooit echt breed gehad vroeger. maar goed

iemand nog een favoriete bak??

Link to comment
Delen op andere websites

dit zijn me toch 2 parels van een Indians uit 38 man die zijn zo mooi en zitten ook nog lekker B)

Hoe bedoel je Romero??

Heb je zelf op deze motors gereden dan (of gezeten)

En ze zien er idd wel mooi uit.

Alleen dat voorspatbord van de voorste motor vindt ik iets minder mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...