Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

met suicide doors nog wel, ik word denk ik gek, melch ik leen hem wel gaan wij eens lekker door de states cruisen, heerlijk met z'n tweetjes :lol:

Cadillac eldorado man, dan ben je echt een hoge piet :rolleyes:

WTF man, dat is echt cool!

Lekker party's afstruinen! :lol:

En of!

zeg Rts vind je die nieuwe golg nou echt mooi? ik niet hoor net een space wagon :lol: , geef mij maar deze krachtpatser met 214 ps! :rolleyes:

de voorganger van de Golf 5 gti, de r32 *roffelderoffel* Thanx Robin :puh:

golf02r32_01_800.jpe

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

met suicide doors nog wel, ik word denk ik gek, melch ik leen hem wel gaan wij eens lekker door de states cruisen, heerlijk met z'n tweetjes :lol:

Cadillac eldorado man, dan ben je echt een hoge piet :rolleyes:

WTF man, dat is echt cool!

Lekker party's afstruinen! :lol:

En of!

zeg Rts vind je die nieuwe golg nou echt mooi? ik niet hoor net een space wagon :lol: , geef mij maar deze krachtpatser met 214 ps! :rolleyes:

de voorganger van de Golf 5 gti, de r32 *roffelderoffel* Thanx Robin :puh:

Ofcourse I like the V. Hij is vet alleeen niet de standaard, wel met meegespoten bumpers enzovoort. Kijk je bent een Golf van of je bent het nie he!

En de Escalade is natuurlijk ook 1 van de betere

WKA2004012842771_pv.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

je moet er rekening mee houden de niewe Mustang $52.000 althans 1 van mijn maten in de usa heeft hem al, en is van mening dat de mustang altijd al zo geweest is($4500, voor een standaard mustang 1963) maar als hij naar nederland wordt gehaald dan zal dat zeker niet $13.000! belasting moet er betaald worden, zeker uit amerika zal het heel veel zijn, en de inport kosten, dus dan zal men wel zeker aan de $50.000 komen,

klopt niet helemaal

De prijzen zijn natuurlijk relatief, aan de hand van de staat van de auto. Een 63 mustang in topconditie is vele malen duurder dan een roestbak uit 72 bijvoorbeeld, maar goed.

Invoeren vanuit amerika.

De auto moet worden gekeurd worden door de RDW, dit zal tot een paar honderd euro oplopen (heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden)

Je moet aangifte doen bij de douane. Dan wordt er BPM berekend over de cataloguswaarde van de auto, 45,2 procent (bij benzinemotor gaat er dan weer ongeveer 1500euro vanaf). Dus hele dure nieuwe auto's is prijzig in te voeren.

Bij oudere auto's krijg je korting. Bij een auto van 25jaar of ouder hoeft er geen BPM te worden betaald.

verwijderingsbijdrage geldt alleen voor auto's jonger dan 25 jaar (gaat in mijn geval dus ook niet op)

Hierna moet je een kentekenbewijs aanvragen en kentekenplaten laten maken etc etc etc (wat je bij een normale auto ook moet, motorrijtuigenbelasting/verzekering etc)

dus het is wel prijzig, maar zeker geen 50.000 euro

Link to comment
Delen op andere websites

met suicide doors nog wel, ik word denk ik gek, melch ik leen hem wel gaan wij eens lekker door de states cruisen, heerlijk met z'n tweetjes :lol:

Cadillac eldorado man, dan ben je echt een hoge piet :rolleyes:

WTF man, dat is echt cool!

Lekker party's afstruinen! :lol:

En of!

zeg Rts vind je die nieuwe golg nou echt mooi? ik niet hoor net een space wagon :lol: , geef mij maar deze krachtpatser met 214 ps! :rolleyes:

de voorganger van de Golf 5 gti, de r32 *roffelderoffel* Thanx Robin :puh:

Er komt ook een Volkswagen Golf 5 R32, en ik heb de eerste foto's al gezien en als ik ze weer zie zal ik ze hier posten

Edit: geen golf 5 R32 maar wel een mooie golf 5

RiegerGolf5front.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

je moet er rekening mee houden de niewe Mustang $52.000 althans 1 van mijn maten in de usa heeft hem al, en is van mening dat de mustang altijd al zo geweest is($4500, voor een standaard mustang 1963) maar als hij naar nederland wordt gehaald dan zal dat zeker niet $13.000! belasting moet er betaald worden, zeker uit amerika zal het heel veel zijn, en de inport kosten, dus dan zal men wel zeker aan de $50.000 komen,

klopt niet helemaal

De prijzen zijn natuurlijk relatief, aan de hand van de staat van de auto. Een 63 mustang in topconditie is vele malen duurder dan een roestbak uit 72 bijvoorbeeld, maar goed.

Invoeren vanuit amerika.

De auto moet worden gekeurd worden door de RDW, dit zal tot een paar honderd euro oplopen (heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden)

Je moet aangifte doen bij de douane. Dan wordt er BPM berekend over de cataloguswaarde van de auto, 45,2 procent (bij benzinemotor gaat er dan weer ongeveer 1500euro vanaf). Dus hele dure nieuwe auto's is prijzig in te voeren.

Bij oudere auto's krijg je korting. Bij een auto van 25jaar of ouder hoeft er geen BPM te worden betaald.

verwijderingsbijdrage geldt alleen voor auto's jonger dan 25 jaar (gaat in mijn geval dus ook niet op)

Hierna moet je een kentekenbewijs aanvragen en kentekenplaten laten maken etc etc etc (wat je bij een normale auto ook moet, motorrijtuigenbelasting/verzekering etc)

dus het is wel prijzig, maar zeker geen 50.000 euro

nee dat weet ik een geinporteerde mustang uit 2005 bij het bedrijf zoet in delft kost $.43.000 ingevoerd uit de usa, dus nee aan de 50.000 zal hij niet komen.

denk er ook aan om mijn shelby(de oude versie) naar nederland te halen, weet jij wat me dat ongeveer kan kosten, als prognose :(

Link to comment
Delen op andere websites

je moet er rekening mee houden de niewe Mustang $52.000 althans 1 van mijn maten in de usa heeft hem al, en is van mening dat de mustang altijd al zo geweest is($4500, voor een standaard mustang 1963) maar als hij naar nederland wordt gehaald dan zal dat zeker niet $13.000! belasting moet er betaald worden, zeker uit amerika zal het heel veel zijn, en de inport kosten, dus dan zal men wel zeker aan de $50.000 komen,

klopt niet helemaal

De prijzen zijn natuurlijk relatief, aan de hand van de staat van de auto. Een 63 mustang in topconditie is vele malen duurder dan een roestbak uit 72 bijvoorbeeld, maar goed.

Invoeren vanuit amerika.

De auto moet worden gekeurd worden door de RDW, dit zal tot een paar honderd euro oplopen (heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden)

Je moet aangifte doen bij de douane. Dan wordt er BPM berekend over de cataloguswaarde van de auto, 45,2 procent (bij benzinemotor gaat er dan weer ongeveer 1500euro vanaf). Dus hele dure nieuwe auto's is prijzig in te voeren.

Bij oudere auto's krijg je korting. Bij een auto van 25jaar of ouder hoeft er geen BPM te worden betaald.

verwijderingsbijdrage geldt alleen voor auto's jonger dan 25 jaar (gaat in mijn geval dus ook niet op)

Hierna moet je een kentekenbewijs aanvragen en kentekenplaten laten maken etc etc etc (wat je bij een normale auto ook moet, motorrijtuigenbelasting/verzekering etc)

dus het is wel prijzig, maar zeker geen 50.000 euro

nee dat weet ik een geinporteerde mustang uit 2005 bij het bedrijf zoet in delft kost $.43.000 ingevoerd uit de usa, dus nee aan de 50.000 zal hij niet komen.

denk er ook aan om mijn shelby(de oude versie) naar nederland te halen, weet jij wat me dat ongeveer kan kosten, als prognose :(

het klopt dat nieuwere auto's een stuk duurder zijn in te voeren. Op een gloednieuwe auto moet je enorm veel BPM betalen. Voor een auto van (volgens mij) meer dan 10 jaar en jonger dan 25 jaar krijg je 90% korting geloof ik op de BPM (wat in percentage van de aanschafwaarde gaat)

ik heb mijn informatie hier thuis op de computer, maar dit komt ook van de RDW. Waar precies weet ik nie tmeer. Je zou even contact moeten opnemen met de RDW.

Ik laat je wel even wat prijzen weten als ik in februari m'n Dodge hier heb. Deze was in aanschaf $12500 bij een bedrijf in Santa Barbara (stukje noordelijk van LA)

Het voordeel van een auto uit Californië is dat roest hier niet hard toeslaat om dat de lucht erg droog is daar.

Koop je een opknapper of oldtimer uit amerika, koop 'm dan uit droge gebieden!

Uit welk jaar is die Shelby?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal mijn papieren er eens bijpakken voor prijzen.

Ik ben volgende week daar om de laatste dingen te regelen om die auto hierheen te krijgen.

hier foto's van de gekochte 69 dodge charger. Vorige maand gemaakt

69_dodge_1.jpg

69_dodge_4.jpg

69_dodge_3.jpg

deze heeft m'n pa gemaakt bij de aankoop :D

en plannen zijn gewijzigd. De spuiterij gaat hij direct heen zodra hij in NL is. Het motorblok is in LA al gereviseerd. Misschien is deze in april al te bewonderen op de NLse wegen B)

Bewerkt: door Savage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...