Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

onze buurman heeft een hummer (in los angeles) en ik heb er wel eens in mogen rijden, rijdt echt als een krant, maar ja, 't ziet er wel gaaf uit.

Die GMC staat trouwens te koop, dus als iemand 'm wil kopen :D is m'n pa weer blij dat ie ervan af is

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahaha, dat zou misschien wel kunnen je weet niet wat die australiers doen, met auto's of er zit een kangaroo in het vooronder hahaha

Porsche_911_GT3_RS_2.jpg

En hier even een mooie porsche 911 gt3 rs

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

Savage jullie hebben veel auto's zeg, wij moeten het met maar eentje doen

ik heb zeker niet te klagen. Maar m'n eigen auto's heb ik zelf voor gewerkt. Verschepingskosten betaald m'n pa nu, maar elke andere cent in m'n auto's heb ik zelf verdiend. Heb dan ook m'n eigen bedrijfje, 2jaar geleden opgezet :rolleyes:

alle winst die ik maak gaat in m'n auto's. heb ook lekker veel vrije tijd zodat ik aan m'n auto's kan klussen. M'n alfa heb ik in 3maanden helemaal gestript tot er NIKS meer aan zat, laten lassen, weer in elkaar gezet, toen nog wat krassen aan de buitenkant gekregen maar ben van plan 'm in 't voorjaar over te laten spuiten.

m'n GT Turbo heb ik helemaal gestript gehad en daar zit denk ik zo'n 3500 euro in.

In de Dodge zit nu al 12500euro en hij moet nog in elkaar gezet worden haha

En de andere Renault 5 GTL zit hooguit 400euro in, iemand kopen, voor 600euro is ie van jou! Motor is een 1400cc loopt als een zonnetje, 120.000km erop en geen roest. electrische ramen en centrale deurvergrendeling (zelf in gezet werkt ook probleemloos)

m'n zwager heeft een porsche GT2, ook leuk maar rijdt ook als een bak ellende. Hij woont in Engeland en heb eventjes in die porsche van 'm gereden maar al m'n botten waren gebroken toen ik uitstapte.

M'n pa heeft nog wat auto's die hij aan 't restaureren is, maar heeft er weinig tijd voor. Werkt er nu teveel voor.

maar hier thuis hebben we een garage voor 8 auto's met een brug erin zodat we onder de auto's ook kunnen werken en dergelijken.

Er is niet veel mooiers dan een gave auto en m'n meisje naast me

(die yukon is trouwens wel perfect achterin :rolleyes: )

Link to comment
Delen op andere websites

niet zo'n dure auto maar de fiat panda 4x4 ziet er mooi uit (niet me droomwagen) maarwel leuke auto hier is ie dan:

FIAT%20Panda%204x4%20(2004)%2001.jpg

Hier is me zijn me droomautos:

mclaren 1995

1995_McLaren_F1_LM_left.jpg

Hummer

hummer_h2g.jpg

Caddilac concept:

Caddilac_Concept.jpg

Bentley:

bentley.jpg

Bewerkt: door ganton_gangster007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel opvallend dat sommige hier een hele berg auto's plaatsen terwijl het er omging welk voertuig je liefste was, Het lijkt me niet echt dat het al je liefste zijn. Mijn liefste voertuig is trouwens nog altijd m'n krantenfiets waar de versnellingen alleen nog maar in z'n 3 kan.

Link to comment
Delen op andere websites

nee dankje, mijn neef in amerika heeft een cadillac eldorado op de kop weten te drukken, en of die mooi is, maar zo'n grote bak? man dan voel ik me nog veiliger in mijn shelby :lol:

Nou, rather give me the Caddy, WTF wat een dikke Eldorado, dat is echt een van mijn ultieme droomwagens! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

met suicide doors nog wel, ik word denk ik gek, melch ik leen hem wel gaan wij eens lekker door de states cruisen, heerlijk met z'n tweetjes :lol:

Cadillac eldorado man, dan ben je echt een hoge piet :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

met suicide doors nog wel, ik word denk ik gek, melch ik leen hem wel gaan wij eens lekker door de states cruisen, heerlijk met z'n tweetjes :lol:

Cadillac eldorado man, dan ben je echt een hoge piet :rolleyes:

WTF man, dat is echt cool!

Lekker party's afstruinen! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...