The Godfather Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 hahahahah @ RTS.....wat is dit voor iets...ren je rot ofzo....prachtig Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van deze Audi RSQ. Ik heb gehoort dat deze auto in de film '' I Robot '' zat. En volgens mij staat deze auto ook op de '' Auto RAI ''. Bewerkt: 4 februari 2005 door Mazzeltje Reageren
RTS Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Zie je die al binnekort rijden? Ik niet....... Help ruimteinvasie Reageren
The Outlaw Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Zie je die al binnekort rijden? Ik niet.......Help ruimteinvasie nee idd als die in productie gaat?............ik houd mijn hart vast. mooi voor in de film, maar niet in het echt Reageren
ripper3510 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 ik zie em ook ni int echt rijde , lijkt op een alienauto Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 hier ook wat futuristische auto's Een lexus concept car Een maserati auge concept ???? Een concpet van audi, de pikes peak Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Het gaat er toch ook niet om als je die auto's in het echt ziet rijden. Maar het is gewoon mooi om naar die Concept auto's te kijken. En ook al zie ik zón auto in het echt rijden dan vindt ik dat niet ewg. Ik vindt het alleen maar leuk dan. Maar het past nog niet bij de tijd waar we nu in leven, maar dat maakt niet uit. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 de maserati vind ik er wel gelikt uitzien hoor mooi karretje!!! :lol: Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Hier zijn wat Intergalactische auto's: Raare auto's he :lol: Reageren
-Richard- Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Hier zijn wat Intergalactische auto's: Raare auto's he :lol: Ik zou ze niet willen hebben, vind ze lelijk. Dat zijn toch geen auto's meer. Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Inplaats van auto's had ik beter ufo's gezegd Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Hier een Suzuki Escudo. Ook een mooie raceauto. Reageren
RTS Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Hier een Suzuki Escudo.Ook een mooie raceauto. OMG dat is wel het lelijkste ding dat ik ooit heb gezien. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Hier een Suzuki Escudo.Ook een mooie raceauto. weet je zeker dat dat geen op afstand bestuurbare auto is? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Hier een Suzuki Escudo.Ook een mooie raceauto. weet je zeker dat dat geen op afstand bestuurbare auto is? Ja, ik denk dat het gewoon een echte auto is. Ik ken die auto van Gran Turismo 3. Hier heb ik nog een andere foto dan. En dit is geen afstands bestuurbare auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.