Savage Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) daar ben ik al lang mee bezig. Dit is ongeveer 2 weken geleden denk ik. Ik werk er denk ik zo'n 5uur per dag aan (na m'n gewone werk) en dan in de weekenden zo'n 12uur per dag denk ik de lak was dof blauw en heb ik helemaal afgeschuurd. roestige delen heb ik er nu ondertussen uitgehaald en door een maat een stuk in laten lassen (zoals je ziet achter het achterwiel en bumper) en de hele handel gaat langzaam maar zeker teruggebouwd worden. Nu ben ik bezig (hij staat tegenover me maar ik heb nu even peuk en koffie pauze) het oppervlak helemaal glad te krijgen, deuken eruit etc. en dan kan ik gaan spuiten. Ik denk dat het either dof zwart wordt or glimmend zwart. interieur is nu bij de bekleder en wordt blauwachtig leer Bewerkt: 24 februari 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 daar ben ik al lang mee bezig. Dit is ongeveer 2 weken geleden denk ik. Ik werk er denk ik zo'n 5uur per dag aan (na m'n gewone werk) en dan in de weekenden zo'n 12uur per dag denk ikde lak was dof blauw en heb ik helemaal afgeschuurd. roestige delen heb ik er nu ondertussen uitgehaald en door een maat een stuk in laten lassen (zoals je ziet achter het achterwiel en bumper) en de hele handel gaat langzaam maar zeker teruggebouwd worden. Nu ben ik bezig (hij staat tegenover me maar ik heb nu even peuk en koffie pauze) het oppervlak helemaal glad te krijgen, deuken eruit etc. en dan kan ik gaan spuiten. Ik denk dat het either dof zwart wordt or glimmend zwart. interieur is nu bij de bekleder en wordt blauwachtig leer tsjonge dat je dat aandurft denk jij niet eens ik hou er mee op.greetzz tspk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 daar ben ik al lang mee bezig. Dit is ongeveer 2 weken geleden denk ik. Ik werk er denk ik zo'n 5uur per dag aan (na m'n gewone werk) en dan in de weekenden zo'n 12uur per dag denk ikde lak was dof blauw en heb ik helemaal afgeschuurd. roestige delen heb ik er nu ondertussen uitgehaald en door een maat een stuk in laten lassen (zoals je ziet achter het achterwiel en bumper) en de hele handel gaat langzaam maar zeker teruggebouwd worden. Nu ben ik bezig (hij staat tegenover me maar ik heb nu even peuk en koffie pauze) het oppervlak helemaal glad te krijgen, deuken eruit etc. en dan kan ik gaan spuiten. Ik denk dat het either dof zwart wordt or glimmend zwart. interieur is nu bij de bekleder en wordt blauwachtig leer tsjonge dat je dat aandurft denk jij niet eens ik hou er mee op.greetzz tspk Je hebt mensen die dat leuk vinden he. Oftewel HOBBY's Lijkt mij later ook leuk maar je moet het verstand ervoor hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) ik heb al 2 auto's gerestaureerd bijna volledig zelf. En je leert snel als je 't snel doet en niet, 2 linker handen hebt m'n alfa ga ik verkopen, en m'n Renault 5 Gt Turbo heeft kapotte clutch, koppelingplaten maar die doe ik met dit weer toch de weg niet op 1 nadeel, je gaat teveel roken van dit werk haha. maar ik val al wel goed af!! een hoera voor mij. er is al bijan 20kg vanaf Bewerkt: 24 februari 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 Idd Savage er moet nog heel wat aan gebeuren, waarom laat je hem niet restaureren? ik ken een American Bedrijf die dit soort dingen doet en het is niet duur, maar als het je hobby is? veel succes B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 LATEN restaureren?? no way dude! da's niet leuk! als je zo'n auto hebt, weet je dat er veel kapot aan kan gaan tijdens je bezit. Als je elke keer voor een klein iets naar een garage moet kost dat je ook klauwen met geld. Ik heb net de motorkap helemaal strak gemaakt en vind het eigenlijk voor vandaag wel leuk geweest. nee, als je zo'n auto gaat restaureren moet je dat zelf doen. ik ben er al redelijk handig in en heb flink wat gereedschap, en m'n pa heeft een garage incl brug waar de auto omhoog kan. dus wanneer de uitlaat eronder moet en de onderkant aan de beurt is, gaat deze op de aanhanger naar m'n pa's garage en daar op de brug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thibaut Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 Mijn lievelingsauto : De General Lee uit de serie The Dukes Of Hazzard . Het is een 1969 Dodge Charger Road And Track . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 Ik vind die Chevrolet Busjes trouwens ook heel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Mijn lievelingsauto : De General Lee uit de serie The Dukes Of Hazzard . Het is een 1969 Dodge Charger Road And Track . wat denk je dat ik aan het restaureren beN?? ik restaureer nu ook een '69 charger alleen maak ik 'm zwart. Ten eerste omdat zwart het mooiste op deze auto's staat en 2nd, omdat the general lee echt zo'n, redneck (bekende uitdrukking in nederland toch?) auto is. het is leuk voor even, maar ik heb zoiets van, als deze auto door mensen niet opvalt in het zwart, zijn het geen liefhebbers en dan interesseert mij het niet smaken verschillen. ik restaureer trouwens een R/T zonder bullbar en met meer pk als het goed is moet deze na restauratie in ongeveer 6 seconden op de 100km/h zitten V8 power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Ik waan mezelf in de hemel :rolleyes: een ss nog wel B) ChristopherAasen67SS396.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Touareg time: Deze is toch wel het vetst de ABT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Zeker RTS die is heftig!! gelukkig hebben we in duitsland geen drempels :rolleyes: nu weer een picie van Shelby Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Even op een rijtje, nog 2 lievelings autos: De BMW X5 en de BMW 5-serie X5 En een mooie 545 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 pas op RTS straks word je nog BMW gek :lol: voor mij is dit de mooiste Mercedes ooit gemaak de SL 500 uit 85' 85_500sl_mbl_010.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 De mooiste Volkswagen vindt ik toch de VW Pheaton. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.