Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

De Audi A8 is zeker mooi.

Hij is ook nog eens heel snel :D

Hier een foto van een getunde Audi A8, ziet er mooi uit hé? ;)

Wow, die is zeker cool.

Aleen een beetje lelijk zijn die dingen naast de wielen.

Maar hij is zeker mooi getuned

Dat zijn gewoon spiegels die hebben ze er voor de sier naast gelegt.

Normaal zitten die er niet aan , als je dat dacht

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

aangschouw moeders mooiste Lincoln Continental :rolleyes:

OMG wat is die mooi zeg :)

WTF?!? :blink:

Ik heb nog bijna nooit zo'n mooie 'V' op het internet gezien!

Sehr schönes Bild von dir Deutsche Freund!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vorige maand weer in LA en een stukje rijden van ons huis is daar Universal Studios. Hierin zit een Hard Rock Café waar ik zo nu en dan kom. (De eigenaar heeft o.a. met m'n pa zaken gedaan)

anyway

ik heb daar een pas (erg handig) en kom daar regelmatig. voor degene die het niet kennen, daar staat een wel erg geinige caddie en leuke "motorfiets"

DSC00012.th.jpg

die foto heb ik een keer gemaakt vanaf de bovenbar. Misschien staat op internet nog een foto van die motor, ik heb er geen foto van gemaakt.

Het is er een harley volgens mij (ben niet zo thuis in motoren) met overal lampjes en spiegels en spul erop

verder kent iedereen deze film wel:

trailer2322rg.th.jpg

zonde!!! wist je dat in de serie Dukes of Hazzard 229 Chargers de vernieling in zijn geholpen. Voornamelijk bouwjaar '69 maar ook een aantal '68 en 70-ers...

degene uit the fast & the furious staat in LA. (in de film werd een dummy gebruikt)

califf.th.jpg

califf26cz.th.jpg

ik weet niet hoe ik de plaatjes hier krijg, gewoon even op klikken. begrijp meer van auto's dan van computers.

Bewerkt: door Savage
Link to comment
Delen op andere websites

ik zat al naar 't plaatje te turen, en ik LAS de hele tijd Charger instead of Challenger, en ik zat al van "dat is een challenger"

dislect en 2 talig haha

charger van 69 vind ik persoonlijk het mooiste. De achterlichten waren in 69 al gemoderniseerd in tegenstelling tot 68 (toen waren ze nog rond)

en in 69 kwam er in de voorgril in het midden een verticaal stuk en er waren wel meer verschillen, maar dit zijn de grootste verschillen (en zijknippers)

in '70 hadden de meesten geen wegklappende koplampen meer (ben nu bij m'n eigen charger bezig dit schoon te maken)

voor foto's van m'n project, even PB sturen.

nu is hij helemaal afgeschuurd en uitgedeukt en gaat overmorgen naar de spuiter > glimmend zwart. echt supergaaf.

nog een voordeel, ik heb met m'n bedrijfje een grote order binnengekregen, dus weer meer geld over binnenkort. wel minder tijd helaas. Maar ik hebnu de maand maart vrij genomen. erg lekker.

Bewerkt: door Savage
Link to comment
Delen op andere websites

in america is dat nog best aan de prijs. even zoeken en ze zijn een stuk goedkoper. Tenzij je 'm rijklaar wil hebben. Ik heb het als hobby 'm op te knappen, en zodra de charger klaar is ga ik er ook niet met dit weer mee rijden, in verband met roest en pekel en kans op ongelukken.

ben nu ongeveer voor de charger zo'n 15000euro nu kwijt. Daar komt binnenkort nog spuiten bij, 3000 schat ik en daarna moeten er nog heel wat onderdelen komen.

ik hoop rond de 25000E het einde toch wel in zicht te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...