RTS Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 De mooiste Volkswagen vindt ik toch de VW Pheaton. Dat vind ik nou juist 1 van de lelijke . Veel te groot en loch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 ze proberen de mabach na te apen en die is pas relax. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Koningin Beatrix heeft ook een Volkswagen Pheaton. Niet dat mij dat wat uitmaakt <_< ik ben niet zo van het koningkluke huis. Wat vind je dat van de Volkswagen D1 Is wel een klein foto'tje maarja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Koningin Beatrix heeft ook een Volkswagen Pheaton.Niet dat mij dat wat uitmaakt <_< ik ben niet zo van het koningkluke huis. Wat vind je dat van de Volkswagen D1 Is wel een klein foto'tje maarja is dat niet hetzelfde als de phantom ,tsjee de ontwerpers van volkswagen hebben ook geen creativiteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Koningin Beatrix heeft ook een Volkswagen Pheaton.Niet dat mij dat wat uitmaakt <_< ik ben niet zo van het koningkluke huis. Wat vind je dat van de Volkswagen D1 Is wel een klein foto'tje maarja is dat niet hetzelfde als de phantom ,tsjee de ontwerpers van volkswagen hebben ook geen creativiteit. Neej, is niet dezelfde. Ik heb namelijk een jaarboek (weet niet meer precies welk jaar , volgens mij van 2 jaar geleden. En daar staat in VW Pheaton en VW D1. Dus het zijn wel 2 verschillende auto's alleen vind ik ze zelf ook wel een beetje op mekaar lijken. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Greg Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 De mijne is een oude BMW 635 CSI: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 He bro! Ben je eindelijk ook geregistreerd? :lol: Zeker een mooie auto, maarreh de Lincoln Towncar ook he? Grapje :lol: , nog een leuk forumverblijf toegewenst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) Dit zijn ook mooie auto's de nieuwe passat, die er al is of nog moet komen en hier nog de Concept c van de nieuwe passat volgens mij: ik vind VW echt een gruwelijk merk Bewerkt: 25 februari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 De mijne is een oude BMW 635 CSI: word nu nog gebruikt voor belangrijke getuigen, en als een ferfijnd zakenauto, je mag je gelukkig prijzen met een zo'n auto. ook met deze Cadillac Rizo 65' als ik het goed heb, kun je heerlijk door de states cruisen B) 65_20Rizzo_204L.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Die mij maar die laatste, maar mijn broeder houdt meer van Europees! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Greg Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 En voor mijn broer een! En nog een om 3 lijken in te dumpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Hoe cool, thnx bro! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 dit zijn mijn lievelingen :wub: :love: :iloveyou: nog een vete nog nog vete bakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 kijk naar mijn sign :rolleyes: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) Bjorn12 , wil je de volgende keer de foto's iets kleiner maken. Alvast bedankt. Wat vinden jullie van de Knight Rider. Een Chevrolet Corvette,. Bewerkt: 25 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.