Mazzeltje Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Een Mercedes DTM race auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 (bewerkt) Porsche Cayenne Turbo? wat een beest zeg :rolleyes: 71068i.jpe Bewerkt: 28 februari 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 Porsche Cayenne Turbo? wat een beest zeg :rolleyes: ja dat is zeker een mooie auto, en ik vind deze volkswagen touareg er erg veel op lijken, daarom vind ik deze ook zo mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 het waren oorspronkelijk elkaars tegenhangers, porsche en VW hebben al jaren een fete tegen elkaar <_< deze niet dit paard is de mooiste :wub: Ferrari 328 BackgroundIntroduction01.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 het waren oorspronkelijk elkaars tegenhangers, porsche en VW hebben al jaren een fete tegen elkaar <_< deze niet dit paard is de mooiste :wub: Ferrari 328 Ik vind het een auto De dakar X5 en de Touareg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 Figuurlijk gesproken RTS :lol: Bmw 750IL BMW_750iL_01.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 dit model blijft voor mij het mooiste europese model auto. Zolang je er niet in heb gereden weet je ook niet zo'n turbo-boost te waarderen. Heb zelf een lichtblauwe GT Turbo phase 1, dit is de GT Turbo phase 2 Blue Sport (laatst geproduceerde Renault 5 Turbo) deze is van een gozer uit frankrijk die ik ken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 mar hij is zo klein :o hoe kun je daar comfortabel in zitten :unsure: nee geef mij maar een dikke Amerikaanse bak die zit ruimer, geen europese wagen voor mij Weten we zeker dat Melchior nog in NL is want ik zag deze Picture van een lincoln uit 89 en ik dacht dat kan miss melchior zijn! :lol: SLD_2089_20Lincoln_20John.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 De Renault Espace F1. Ook een hele mooie auto. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 (bewerkt) En hier een behoorlijk bakbeest Een Bmw M7 met een 7,1 liter V12 met 530 pk Bewerkt: 28 februari 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 I LOVE JAGUARS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 mar hij is zo klein :o hoe kun je daar comfortabel in zitten :unsure: nee geef mij maar een dikke Amerikaanse bak die zit ruimer, geen europese wagen voor mij ben 't met je eens over amerikaanse auto's, maar dat mag duidelijk zijn he? B) laat ik 't zo zeggen, ik ben 1.92m en ik WOOG 105kg, nu nog maar 85kg (ben ernstig ziek geweest en aardslui waardoor ik zoveel kg was aagenkomen) en ik kan nog ruim er in zitten. er zit gigantisch veel beenruimte in zo'n renault 5 en doordat de stoel laag zit heel veel hoofdruimte iemand van 2meter kan er nog prima in zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 mar hij is zo klein :o hoe kun je daar comfortabel in zitten :unsure: nee geef mij maar een dikke Amerikaanse bak die zit ruimer, geen europese wagen voor mij ben 't met je eens over amerikaanse auto's, maar dat mag duidelijk zijn he? B) laat ik 't zo zeggen, ik ben 1.92m en ik WOOG 105kg, nu nog maar 85kg (ben ernstig ziek geweest en aardslui waardoor ik zoveel kg was aagenkomen) en ik kan nog ruim er in zitten. er zit gigantisch veel beenruimte in zo'n renault 5 en doordat de stoel laag zit heel veel hoofdruimte iemand van 2meter kan er nog prima in zitten! Maar kan iemand van 2 meter ook nog lekker op de achterbank zitten. Dat lijkt me dan wel wat krapjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 nee, maar wie moet er op de achterbank haha die zit er maar in voor 1 ding, en dan schuif ik die stoel wel even naar voren! haha ik rij toch zelf, of m'n vriendin er naast, meer niet. een turbo moet je ook niet met z'n 4-en in willen zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Net als Melchior heeft cadillac mijn hart gestolen, en zeker dit exemplaar een 60' coupe!! 60CoupeBlk.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.