Mazzeltje Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Het nieuwe Type Cadilac vind ik ook heel mooi. Ik weet niet welk type het is , maar hij ziet er mooi uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 <_< en dat noemen ze cadillac? ze doen de naam dan niet echt eer aan, weer een future car, ik hoop voor ze dat die auto nooit in productie gaat want veel zullen hem niet kopen, dat verzeker ik je <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Hier een Jaguar Daimler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 <_< en dat noemen ze cadillac? ze doen de naam dan niet echt eer aan, weer een future car, ik hoop voor ze dat die auto nooit in productie gaat want veel zullen hem niet kopen, dat verzeker ik je <_< Ik vind het echt wel een mooie auto , en ik zou me niet schamen als ik er in moest rijden. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Mooier kan die niet worden!!! kijk eens wat een dikke bak, melchior zal hier maar al te blij mee zijn: 70' Lincoln Mark III 1970_lincoln_mark_001.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Mooier kan die niet worden!!! kijk eens wat een dikke bak, melchior zal hier maar al te blij mee zijn: 70' Lincoln Mark III Wow! Te bot, geen karretje om je in te schamen! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Dit is een Cadilac. Maar vinden jullie zulke auto's ook mooi. Ik niet echt., een klein beetje :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 (bewerkt) nog wat aparte auto's Een jaguar XK 180 Een aston martin stationwagen En nog een hele mooie Aston Martin Am V8 Vantage Bewerkt: 1 maart 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 wat zou je doen als ik zei dat ik nu gelukkig was? <_< een Dodge Coronet uit 70' man die heeft een motor blok zeg!! Coronet.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 FF weer wat nieuws: De nieuwe LEON ! word in september verwacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 aangschouw moeders mooiste Lincoln Continental :rolleyes: OMG wat is die mooi zeg 78linc02.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Dit is een Cadilac.Maar vinden jullie zulke auto's ook mooi. Ik niet echt., een klein beetje :rolleyes: ik vind ze wel mooi, leuk stukje geschiedenis. COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 FF weer wat nieuws: De nieuwe LEON ! word in september verwacht Ziet er mooi uit, lijkt me ook een mooie wagen om te tunen Hier een Audi A8, ik heb er ooit een keer ingezeten wel luxe allemaal hoor.. zaten dvd spelers en al in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 De Audi A8 is zeker mooi. Hij is ook nog eens heel snel Hier een foto van een getunde Audi A8, ziet er mooi uit hé? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 De Audi A8 is zeker mooi.Hij is ook nog eens heel snel Hier een foto van een getunde Audi A8, ziet er mooi uit hé? Wow, die is zeker cool. Aleen een beetje lelijk zijn die dingen naast de wielen. Maar hij is zeker mooi getuned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.