X-Zero Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 hij doet het niet rocycie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 Hier heb ik ook een mooie foto van een Rolls Royce. Mooi is hij hé? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 De droom van iedere bankier in de jaren 90' eeb Mercedes benz sl 500 :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) De droom van iedere bankier in de jaren 90' eeb Mercedes benz sl 500 :rolleyes: Die is wel mooi maar...... Ik vind het nieuwe type veel mooier. Maarja , het nieuwe type had je niet in de jaren 90 Bewerkt: 5 maart 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 de droom van iedere jongen, om in een ferrari te mogen rijden! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 Een Ferrari DTM race auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 dit is waarschijnlijk de straatversie: 575maranello.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 als we toch op de ferrari toer zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Het was een korte maar krachtige Ferrari tour. :lol: Nu doe ik aan Chevrolet Corvette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 :lol: ik ga ook toeren hier komen ze :o dit waren ze... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 :lol: ik ga ook toeren hier komen ze :o dit waren ze... Dit vind ik de allermooiste Chevrolet Corvette die er is. Dit type is zo mooi :wub: Ik wou dat ik hem had B) Ik zie me er al mee naar school rijden. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 hier een paar snelle japanners nissan 300z nismo Spoon honda s2000 En een Mazdaspeed RX8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 En wat vinden we van de Mazda RX7. Ik vind het heel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Nou ik vind hem zeker wel stoer maar daar zie ik me niet in rijden in deze mazda mx 5 nieuw! wel, heerlijk die wind door je haren :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Nou ik vind hem zeker wel stoer maar daar zie ik me niet in rijden in deze mazda mx 5 nieuw! wel, heerlijk die wind door je haren :rolleyes: Dan rij ik liever in een BMW Cabrio. Die vind ik veel stoerder dan een Mazda MX-5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.