The Outlaw Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 jij met je Bmw :lol: dit is pas een Convertible, helemaal getuned uit 67'' die heeft een paar Pk's eronder liggen dat wil je niet weten, heerlijk zo cruisen over Route 66 :rolleyes: a9_201965_20Mustang_main_20view.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) jij met je Bmw :lol: dit is pas een Convertible, helemaal getuned uit 67'' die heeft een paar Pk's eronder liggen dat wil je niet weten, heerlijk zo cruisen over Route 66 :rolleyes: wow, die is echt geil zeg. Die wil ik hebben En er dan mee langs de boulevard in florida cruisen en dan lekker bikini babes scoren of in Los Angeles. Bewerkt: 6 maart 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 die is echt geil :huh: Ik.. ben sprakeloos jij deze auto geil vinden? w8 maar totdat je erin hebt gezeten dat vind het niet meer **** maar Fantastisch en super tegelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Moet je eens zien hoe dat ding eruit ziet, echt geweldig. Alleen hij mag inderdaad dan wel wat meer vering hebben ja. anders bounced hij niet echt lekker nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Ik ga maar even op de motor tour verder , als jullie het niet erg vinden. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Om in de trent van mijn aankomende gemotoriseerde vervoer te blijven. Een Kreidler. En ja voor liefhebbers van dames met ouderwetse kapsels, dit is een reclame foto uit de eighties! :lol: Oeps, een beetje klein, plaats er later nog wel een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Om in de trent van mijn aankomende gemotoriseerde vervoer te blijven. Een Kreidler. En ja voor liefhebbers van dames met ouderwetse kapsels, dit is een reclame foto uit de eighties! :lol: Oeps, een beetje klein, plaats er later nog wel een. Die is idd erg klein. Waarom post je niet jouw eigen Kreidler, die foto die je mij stuurde. Die is veel mooier en groter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Om in de trent van mijn aankomende gemotoriseerde vervoer te blijven. Een Kreidler. En ja voor liefhebbers van dames met ouderwetse kapsels, dit is een reclame foto uit de eighties! :lol: Oeps, een beetje klein, plaats er later nog wel een. Die is idd erg klein. Waarom post je niet jouw eigen Kreidler, die foto die je mij stuurde. Die is veel mooier en groter. Ha, het probleem is dat ie pas over een paar daagjes mee kan, dus ik wilde nog ff wachten O.K. komt ie dan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Ja, die foto bedoelde ik Ik vind die groene kleur wel mooi. Ik heb ook een foto van een kreidler gevonden op internet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 het is saai zonder mij te toeren dus hier komen heel wat plaatjes firebike pow/mia bike blackwidow nog 1 alweer het houd niet op taddaa nog 1 dit wordt de laatste dit waren ze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 ik ga maar weer is over op wat amerikaanse pk's Een dikke Chevy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 71' Lambo Muria, men dat ding is snel zeg! 5949_16193lg.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Een Muscle Car, Plymouth Cuda uit 1971. En toen ik dit plaatje zag moest ik in 1 keer aan Melchior denken :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 :huh: Continental Mark V :huh: dat is pas de een pimp bak zeg! goede genade wat een afmeting heeft dat dinf, daar is een shelby Gt 500 nog maar een kleintje bij! kwa omvang he Want ik denk dat er heel wat Pk's meer eronder schuiven in een Shelby dan een een Lincoln! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Hier een foto van een Mustang Dragster. En een getunde Subaru Impreza. En een Mitsubischi Eclipse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.