Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

:huh: Continental Mark V :huh: dat is pas de een pimp bak zeg! goede genade wat een afmeting heeft dat dinf, daar is een shelby Gt 500 nog maar een kleintje bij! kwa omvang he :puh: Want ik denk dat er heel wat Pk's meer eronder schuiven in een Shelby dan een een Lincoln!

Daar heb je helemaal gelijk in vriend, na de Mark III was het helemaal finito met de Ford 365 pk motor, toen moest er van de regering een minder krachtige in.

Dat werd dus (verschillend van bouwjaar) 220 pk voor het model Mark IV. :(

Link to comment
Delen op andere websites

En deze zou Melchior vast wel mooi vinden. :D

Dat hoop in iig wel.

47b5df11b3127cce9f24daf4d6f102.jpg

Wat denk jij nou?! :huh: :lol:

Het is mijn droomkar!

Check eens dat Amerikaanse vlaggetje under the hood, wat bot! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

En deze zou Melchior vast wel mooi vinden. :D

Dat hoop in iig wel.

Wat denk jij nou?! :huh: :lol:

Het is mijn droomkar!

Check eens dat Amerikaanse vlaggetje under the hood, wat bot! :lol:

Natuurlijk weet ik wel dat het jouw droomauto is.

Maar ik vroeg me af: Hoeveel geld moet je ongeveer hebben als je zón auto wilt kopen?

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt heel erg mee.

Laten we uitgaan van Nederlandse prijzen.

Voor een model in redelijke staat (motorisch goed, optisch minder) zo rond de 4000-6000 euro.

Een mooie voor 8000 euro of meer, verzekering (op pa's naam, misschien 200 euro per jaar).

Benzine; (als men uitgaat van de grootste Lincoln motor uit die tijd, de 7.5 litre) zo'n 1 op 3/4 gemiddeld in stadsverkeer, met de 6.6 litre motor natuurlijk minder.

Onderhoudskosten van Amerikaanse oldtimers zijn niet al te prijzig, zolang je maar zorgt dat je beestje gewoon om de tijd een goede beurt krijgt.

Je hoeft dus helemaal niet schatrijk te zijn om zo'n prachtkar te kunnen rijden! ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt heel erg mee.

Laten we uitgaan van Nederlandse prijzen.

Voor een model in redelijke staat (motorisch goed, optisch minder) zo rond de 4000-6000 euro.

Een mooie voor 8000 euro of meer, verzekering (op pa's naam, misschien 200 euro per jaar).

Benzine; (als men uitgaat van de grootste Lincoln motor uit die tijd, de 7.5 litre) zo'n 1 op 3/4 gemiddeld in stadsverkeer, met de 6.6 litre motor natuurlijk minder.

Onderhoudskosten van Amerikaanse oldtimers zijn niet al te prijzig, zolang je maar zorgt dat je beestje gewoon om de tijd een goede beurt krijgt.

Je hoeft dus helemaal niet schatrijk te zijn om zo'n prachtkar te kunnen rijden! ;):D

Dat valt idd nog wel reuze mee.

Ik dacht dat ze veel duurder waren. :lol:

228ys.jpg

1118fp.jpg

01513ui.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt heel erg mee.

Laten we uitgaan van Nederlandse prijzen.

Voor een model in redelijke staat (motorisch goed, optisch minder) zo rond de 4000-6000 euro.

Een mooie voor 8000 euro of meer, verzekering (op pa's naam, misschien 200 euro per jaar).

Benzine; (als men uitgaat van de grootste Lincoln motor uit die tijd, de 7.5 litre) zo'n 1 op 3/4 gemiddeld in stadsverkeer, met de 6.6 litre motor natuurlijk minder.

Onderhoudskosten van Amerikaanse oldtimers zijn niet al te prijzig, zolang je maar zorgt dat je beestje gewoon om de tijd een goede beurt krijgt.

Je hoeft dus helemaal niet schatrijk te zijn om zo'n prachtkar te kunnen rijden! ;)  :D

hoe kom jij aan die wijsheid :D ??

(klopt niet helemaal, maar wel een heel eind in de richting)

verzekering gaat op je leeftijd, aantal schadevrije jaren dat je hebt gereden e.d. Wegenbelasting gaat op gewicht, tenzij je auto weer een oldtimer is, dan vervalt deze.

Brandstofverbruik is wat je zelf doet natuurlijk. stadsverkeer verbruik je 't meeste mee, snelwegverbruik is 't laagste, dat zal rond de 1:4 uitkomen, misschien met heel zuinig verbruik 1:8

quote van romero

Ford Mustang 302! die heeft een pk of 450 eronder zitten!

ik heb hier een Charger blok staan, wat nog in de auto gelepeld moet worden, V8 met 425pk wat ik over een paar maandjes de Nederlandse wegen op laat :D

Bewerkt: door Savage
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft dus helemaal niet schatrijk te zijn om zo'n prachtkar te kunnen rijden!

Dank je Melchior, dat is weer een pak van mijn hart, nu kan ik in harte lust naar een paar mooie shelby's kijken alleen niet in Nl hier zijn ze veels te zeldzaam en veels te duur, ook als ze in redelijke staat zijn <_<

Link to comment
Delen op andere websites

onderhoud is wel prijzig trouwens, onderdelen moeten vaak geimporteerd worden (tenzij je ze zelf gratis kan laten vervoeren :rolleyes: )

en voor oldtimers worden onderdelen zeldzamer, oude onderdelen gaan eerder kapot etc...

je moet zelf een beetje handig zijn en simpele dingen zelf kunnen vervangen,dan is 't wel te doen, het moet ook je hobby zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...