The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 (bewerkt) En Melchior haalt de Amerikaanse auto geschiedenis weer naar boven, leuk om te weten!!!!!, had ik nou maar gewoon op schiphol een kaartje gekocht voor de 1e vlucht naar de States, dan was ik nog meet te weten gekomen. Waarschijnlijk is dit de Ferrari van Tom Selleck in de detective serie Magnum P.I Ferrari Bewerkt: 31 augustus 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 En Melchior haalt de Amerikaanse auto geschiedenis weer naar boven, leuk om te weten!!!!!, had ik nou maar gewoon op schiphol een kaartje gekocht voor de 1e vlucht naar de States, dan was ik nog meet te weten gekomen. Was dat een compiment of een belediging? :huh: :lol: Magnum P.I. was een leuke serie overigens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2004 (bewerkt) En Melchior haalt de Amerikaanse auto geschiedenis weer naar boven, leuk om te weten!!!!!, had ik nou maar gewoon op schiphol een kaartje gekocht voor de 1e vlucht naar de States, dan was ik nog meet te weten gekomen. Was dat een compiment of een belediging? :huh: :lol: Magnum P.I. was een leuke serie overigens. :lol: Dat zei ik als een compliment MR Melchior, geen rede tot belediging Mijn excuses voor enig ongmak. Mazzl Romero B) Bewerkt: 31 augustus 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 die auto van Knight Rider vond ik ook wel gaaf wat voor auto is het ook alweer??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Een Trans-Am, dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 ooohw ja een Trans-AM als ik nou ook zo 1tje koop kan die dan ook lullen en rijden uit zichzelf??? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 ooohw ja een Trans-AM als ik nou ook zo 1tje koop kan die dan ook lullen en rijden uit zichzelf??? :lol: :lol: Ik wil die coole car uit "Smokie and the Bandit" gave auto echt een hele leuke auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Jongens weer ff ontopic he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Jongens weer ff ontopic he Zijn we dan nu niet ontopic, Wat is je lievelingauto???, Smokie Wagon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 jaja sorry maarre wat vinden jullie van de Lamborgini Murcieaglo??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Jongens weer ff ontopic he Zijn we dan nu niet ontopic, Wat is je lievelingauto???, Smokie Wagon Die Pontiac Firebird is overigens erg vet ja, met een grote gouden vuurvogel (of ook wel dondervogel genoemd in de film!) Die Murcielago; heerlijke wagen, wat een temperament, zulke wagens bouwen alleen Italianen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 precies die Italianen maken echt geweldige bakken zoals de Ferrari Enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Ferrari Testarossa vond ik vroeger een hele mooie car, toen was ik 6 ja! Maar zoals je ziet heeft ferrari een nieuwe ontwikkeling doorgemaakt, met als pronkstuk, De Enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 ja precies dat is waar ieder kind van een jaar of 6 vind de Ferrari het mooiste ik vind de F40 de mooiste vroeger. Als je in NL met een Enzo rijdt dan is ie binnen de kortste keren kapot ivm de drempels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 ja precies dat is waar ieder kind van een jaar of 6 vind de Ferrari het mooiste ik vind de F40 de mooiste vroeger.Als je in NL met een Enzo rijdt dan is ie binnen de kortste keren kapot ivm de drempels :lol: Nederland Drempelland :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.