Jump to content

Waar vind ik vliegtuigen?


pascal

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZOrange

    5

  • killerfragger

    4

  • S.W.A.T.

    4

  • Goliat

    3

weet er hier mischien iemand in welk vluigtuig je kan en waar die staat?

Dit is niet mogelijk in VC, wel in SA.

Er zal waarschijnlijk, dit weet ik niet zeker, wel een mod voor zijn zodat je in een vliegtuig of dergelijke kan.

Op de PS2 en Xbox is het onmogelijk om in een vliegtuig te gaan.

Edit: @gangster28 Jij hebt gelijk ja :Y , dat was een foutje van mij :$ ..

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

weet er hier mischien iemand in welk vluigtuig je kan en waar die staat?

Dit is niet mogelijk in VC, wel in SA.

Er zal waarschijnlijk, dit weet ik niet zeker, wel een mod voor zijn zodat je in een vliegtuig of dergelijke kan.

Op de PS2 en Xbox is het onmogelijk om in een vliegtuig te gaan.

ja kan wel in de skimmer en dat is wel een vliegtuig(water) hij is er wel na een bepaalde missie.

skimmer8vr.png

Link to comment
Delen op andere websites

Iinderdaad na de missie Dildo Dodo staat hij naast de steiger in het water, als je erin gaat gaan je vlieguren tellen, bij heli's is dit dacht ik niet zo, voor de ranks daarvan moet je even op internet zoeken. Naast de skimmer heb je nog drie vliegtuigen, alleen kun je hierin niet vliegen, deze zijn de Dodo, Boeing 737 en de RC Baron, de Dodo en de Boeing 737 zijn twee fake-vliegtuigen, je ziet ze wel, maar ze zijn er niet, je kunt er ook gewoon doorheen vliegen. Met de RC Baron kun je alleen in de sub-missie RC Baron race en de missie Bombs Away!, overige heli's zijn de: Maverick, VCN Maverick, Police Maverick, Hunter, Sparrow, Sea Sparrow, RC Goblin en RC Bandit, hier zitten aan een aantal ook nog voorwaarden aan voor je erin kunt vliegen, ga er vanuit dat je na de missie Phnom Penh '86 pas heli's kunt vinden, dit zijn de Maverick, Sparrow, VCN Maverick en Police Maverick, de Hunter komt pas na 100 hp's/Keep your friends close..., de RC Bandit is alleen in een submissie (ook op 2e eiland) de RC Goblin in één missie en de Sea Sparrow na 80 hidden packages.

Link to comment
Delen op andere websites

...de Hunter kan je toch ook vinden in de Legerbasis??

want ik heb nog nooit 100% gehad met vice city en toch stond die daar

p.s. Als ik gelijk heb,ga NIET naar de legerbasis zonder politieuniform!!(verkrijgbaar na een missie van DIAZ of van jezelf)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad af om die Boeing 747 te downloaden het resultaat is een overgroot vliegtuig en ja kan de afstand niet groot genoeg maken want je kijkt via de staart naar binnen in het vliegtuig en dat heeft geen mooi effect en een 747 in het water is toch wel erg onrealistisch...

Link to comment
Delen op andere websites

...de Hunter kan je toch ook vinden in de Legerbasis??

want ik heb nog nooit 100% gehad met vice city en toch stond die daar

p.s. Als ik gelijk heb,ga NIET naar de legerbasis zonder politieuniform!!(verkrijgbaar na een missie van DIAZ of van jezelf)

Ja dat kan zeker, na alle 100 Hidden Packages te hebben gevonden krijg je hem..

En na de missie ''Cop Land'' kun je een politie uniform aandoen en die ligt in het politiebureau van Washington Beach..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad af om die Boeing 747 te downloaden het resultaat is een overgroot vliegtuig en ja kan de afstand niet groot genoeg maken want je kijkt via de staart naar binnen in het vliegtuig en dat heeft geen mooi effect en een 747 in het water is toch wel erg onrealistisch...

dara heb je helemaal gelijk in ;)

maar hij kwam toch in plaats voor het water vliegtuigje??

Groeten Ikkes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...