Jump to content

Waar vind ik vliegtuigen?


pascal

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZOrange

    5

  • killerfragger

    4

  • S.W.A.T.

    4

  • Goliat

    3

In VC zitten geen vliegtuigen behalve de skimmer seaplane.

Er is nog één, maar er valt over te twisten of dat wel een vliegtuig genoemd mag worden: De RC Baron. Dit op afstand bestuurbaar vliegtuigje vind je op de parkeergarage van de North Point Mall. De RC Baron is alleen beschikbaar tijdens de race die je met het vliegtuigje kunt doen. Deze race kun je starten door in het Top Fun-busje te stappen op de parkeergarage. ;)

Klik hier voor een plaatje van de RC Baron.

Link to comment
Delen op andere websites

In VC zitten geen vliegtuigen behalve de skimmer seaplane.

Er is nog één, maar er valt over te twisten of dat wel een vliegtuig genoemd mag worden: De RC Baron. Dit op afstand bestuurbaar vliegtuigje vind je op de parkeergarage van de North Point Mall. De RC Baron is alleen beschikbaar tijdens de race die je met het vliegtuigje kunt doen. Deze race kun je starten door in het Top Fun-busje te stappen op de parkeergarage. ;)

Klik hier voor een plaatje van de RC Baron.

Kleine toevoeging: Én is de RC Baron beschikbaar in de missie ''Bombs Away'' van die voodoo tante Aunty Pautet ofzo....

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

erm ik doe al lang niet meer vice city maar volgens mij kun je alleen in de rc baron door in het topfun busje te stappen wat al vaker genoemd is. hij of het (of is het een zij (het vliegtuigje dan maar) is niet aanwezig na de missie bombs away van auntie paulet. (want some thea (nice missies heeft zij btw))

samenvatting : de rc baron is dus alleen te verkrijgen door in het topfun busje te stappen op de parkeer garage enz enz.

dus NIET in na de missie van auntie paulet.

oeneboy :duh:

PS : het vliegtuigje is een het want het is het vliegtuigje, nee dta kan ook weer niet want het is de vliegtuigjes. maar wat is nouw het verchil tussen mannelijk, vrouwelijk en onzijdig. nou ja ik denk dat het een het is (als ik het mis heb pm'en want dit is eigenlijk oftopic)

edit: Lantyz : ok ik weet genoeg

RonaldVC : je hebt gelijk

Bewerkt: door oeneboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen Oeneboy.

In de missie ''Bombs Away'' moet je bommen op die gastjes gooien met een RC Baron. Ik heb niet gezegd dat het vliegtuigje na de missie nog steeds beschikbaar is. Er staat dan ook duidelijk dat het vliegtuigje IN de missie beschikbaar is...

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid: De RC Baron is altijd te vinden bovenop de garage van Vice Point Mall, in de Top Fun missie. Daarnaast kom je de RC Baron één keer tegen in de missie Bombs Away.

offtopic:

PS : het vliegtuigje is een het want het is het vliegtuigje, nee dta kan ook weer niet want het is de vliegtuigjes. [...] nou ja ik denk dat het een het is

'Vliegtuig' is onzijdig, en 'vliegtuigje' is een verkleinwoord, dus sowieso onzijdig = 'het'. 'Vliegtuigjes' is meervoud, dus 'de'. Bij persoonlijke voornaamwoorden blijft het Nederlands nogal in gebreke; Nadat het grammaticale onderscheid tussen mannelijk en vrouwelijk wegviel zijn er niet echt duidelijke regels opgesteld over het verwijzen met hij, zij en het. Verwijzen naar eerder genoemde voorwerpen gebeurt doorgaans met 'Hij'. De Belgen hebben hier weer andere regels voor, welke precies zou ik niet weten.

maar wat is nouw het verchil tussen mannelijk, vrouwelijk en onzijdig.

Dat leggen je ouders nog wel een keer uit. :clown:

(als ik het mis heb pm'en want dit is eigenlijk oftopic)

Als er nog meer mensen willen reageren kan ik het altijd afsplitsen naar Onzin, maar ik verwacht niet dat er veel mensen geïnteresseerd zijn in Nederlandse grammatica in hun vrije uren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij lukte het wel redelijk, maar loopings en barrel rolls zoals je ze met de Stuntplane uit SA kan doen lukt niet. Ik deed meestal met de Skimmer helemaal omhoogtrekken, en dan ook meteen naar links of rechts, dan doe je een hele rare looping, maar was wel grappig. Met de RC Baron kan je wel een looping doen, maar dan heb je wel een dood punt dat hij gewoon even half ronddraait, je gaat niet mooi in een "bochtje". De VCN Maverick was wel leuk om mee te oefenen, probleem was alleen dat je alles kon doen, maar wát je nu precies deed moeilijk te beschrijven valt. De Barrel Roll lukte mij wel aardig met de Skimmer, je moet ook niet vergeten dat ik m'n ranking al op Wedge had staan wat op meer dan 3 uur vliegen staat, voor in zo'n Game is dat best veel als je ziet dat ik het maar een maand of drie gehad heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...