Jump to content

Waar vind ik vliegtuigen?

Recommended Posts

Geplaatst:
Iinderdaad na de missie Dildo Dodo staat hij naast de steiger in het water, als je erin gaat gaan je vlieguren tellen, bij heli's is dit dacht ik niet zo, voor de ranks daarvan moet je even op internet zoeken. Naast de skimmer heb je nog drie vliegtuigen, alleen kun je hierin niet vliegen, deze zijn de Dodo, Boeing 737 en de RC Baron, de Dodo en de Boeing 737 zijn twee fake-vliegtuigen, je ziet ze wel, maar ze zijn er niet, je kunt er ook gewoon doorheen vliegen. Met de RC Baron kun je alleen in de sub-missie RC Baron race en de missie Bombs Away!, overige heli's zijn de: Maverick, VCN Maverick, Police Maverick, Hunter, Sparrow, Sea Sparrow, RC Goblin en RC BANDIT , hier zitten aan een aantal ook nog voorwaarden aan voor je erin kunt vliegen, ga er vanuit dat je na de missie Phnom Penh '86 pas heli's kunt vinden, dit zijn de Maverick, Sparrow, VCN Maverick en Police Maverick, de Hunter komt pas na 100 hp's/Keep your friends close..., de RC Bandit is alleen in een submissie (ook op 2e eiland) de RC Goblin in één missie en de Sea Sparrow na 80 hidden packages.

sry dat ik stoor maar de RC bandit is een auto je bedoeld de RC raider :bier:

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZOrange

5

• killerfragger

4

• S.W.A.T.

4

• Goliat

3

Geplaatst: (bewerkt)

gta gangster wat jij zegt is verkeerd je kan de hunter krijgen na de laatste missie

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst:
:D weet niets offe boeing kan maar weet wel dat er een straaljager kan is vette mooi om in tevliegen hebt zelf het geluid gedaan is nu vette mooi een echte sraalmoter :sst:
  • 1 maand later...

dat kan wel divha als je naar een site gaat zal even kijken waar dats is heb er zelf al 4 soorten straal jagers oke. :?

PS: hier is die link naard e site waar de straal jager is :Y

http://www.thegtaplace.com/

Bewerkt: door killerfragger
  • 1 maand later...
Geplaatst:

weet iemand waar en hoe op het vliegveld ik met een vliegtuig kan vliegen??

tklinkt misschien een beetje stom dat ik dit vraag

maar ik heb alle vliegtuigen al bekeken en daar kan ik nergens ingaan

help me please :N

Geplaatst:

dit is helemaal geen domme vraag, maja:

je kan in geen enkel vliegtuig, er zijn wel helicopters te vinden, bijvoorbeeld op het huis van de mansion ( als je al zover bent met de missies )

er is wel een uitzondreing, uiteindelijk kom je wel in een vliegtuig ( skimmer ) dat is een watervliegtuig, je moet wat verder zijn in de missies en dan de film studio kopen, paar missies doen, en dan kan je altijd de watervliegtuig gebruiken

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik snap eigenlijk niet waarom er geen klein sportvliegtuigje (Dodo) in zit. In GTA was er al een Dodo (wél met afgekapte vleugels, maja ...)

Voor zover ik weet zijn er helikopters te vinden op volgende plaatsen:- Op het dak van:

- Het Vercetti Estate

- De Hyman Condo

- Het politiebureau in Downtown

Geplaatst:
Ik snap eigenlijk niet waarom er geen klein sportvliegtuigje (Dodo) in zit. In GTA was er al een Dodo (wél met afgekapte vleugels, maja ...)

Voor zover ik weet zijn er helikopters te vinden op volgende plaatsen:- Op het dak van:

- Het Vercetti Estate

- De Hyman Condo

- Het politiebureau in Downtown

En op het dak van het vcn gebouw.

Waar moet je anders landen in het spel?

Als het vliegveld op de vliegveld staat en je moet naar downtown, kan je daar toch nergens knap landen?

Tevens is GTA Vice City te klein voor een vliegtuig

Een heli is hiervoor veel makkelijker

Bewerkt: door starkiller
Geplaatst:

In Grand Theft Auto: Vice City kan je helaas in alle vliegtuigen niet vliegen, behalve de Skimmer, Hunter, en al die andere heli's.

Startkiller zei dat Vice City te klein was voor die dingen, en ik denk dat ook.

In GTA San Andreas is het heel erg groot en daar kan je in vele vliegtuigen vliegen.

Foto van de Skimmer:

46.jpg

Geplaatst:

idd. Ik zou me geen weg kunnen voor stellen waar je deftig kunt landen met een vliegtuig!

Wel zou je met die skimmer kunnen landen op water :D, daar is er geen probleem, ook kan je er natuurlijk mee op het land landen!

Dit doet niets aan het vliegtuig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...