LXZ-76 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Iinderdaad na de missie Dildo Dodo staat hij naast de steiger in het water, als je erin gaat gaan je vlieguren tellen, bij heli's is dit dacht ik niet zo, voor de ranks daarvan moet je even op internet zoeken. Naast de skimmer heb je nog drie vliegtuigen, alleen kun je hierin niet vliegen, deze zijn de Dodo, Boeing 737 en de RC Baron, de Dodo en de Boeing 737 zijn twee fake-vliegtuigen, je ziet ze wel, maar ze zijn er niet, je kunt er ook gewoon doorheen vliegen. Met de RC Baron kun je alleen in de sub-missie RC Baron race en de missie Bombs Away!, overige heli's zijn de: Maverick, VCN Maverick, Police Maverick, Hunter, Sparrow, Sea Sparrow, RC Goblin en RC BANDIT , hier zitten aan een aantal ook nog voorwaarden aan voor je erin kunt vliegen, ga er vanuit dat je na de missie Phnom Penh '86 pas heli's kunt vinden, dit zijn de Maverick, Sparrow, VCN Maverick en Police Maverick, de Hunter komt pas na 100 hp's/Keep your friends close..., de RC Bandit is alleen in een submissie (ook op 2e eiland) de RC Goblin in één missie en de Sea Sparrow na 80 hidden packages. sry dat ik stoor maar de RC bandit is een auto je bedoeld de RC raider Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) gta gangster wat jij zegt is verkeerd je kan de hunter krijgen na de laatste missie gta-freak2 Bewerkt: 4 oktober 2005 door gta-freak2 Reageren
killerfragger Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 weet niets offe boeing kan maar weet wel dat er een straaljager kan is vette mooi om in tevliegen hebt zelf het geluid gedaan is nu vette mooi een echte sraalmoter Reageren
Goliat Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 volgens mij kan je niet in een straaljager Reageren
killerfragger Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) dat kan wel divha als je naar een site gaat zal even kijken waar dats is heb er zelf al 4 soorten straal jagers oke. PS: hier is die link naard e site waar de straal jager is http://www.thegtaplace.com/ Bewerkt: 14 november 2005 door killerfragger Reageren
dikkebelg Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 weet iemand waar en hoe op het vliegveld ik met een vliegtuig kan vliegen?? tklinkt misschien een beetje stom dat ik dit vraag maar ik heb alle vliegtuigen al bekeken en daar kan ik nergens ingaan help me please Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 dit is helemaal geen domme vraag, maja: je kan in geen enkel vliegtuig, er zijn wel helicopters te vinden, bijvoorbeeld op het huis van de mansion ( als je al zover bent met de missies ) er is wel een uitzondreing, uiteindelijk kom je wel in een vliegtuig ( skimmer ) dat is een watervliegtuig, je moet wat verder zijn in de missies en dan de film studio kopen, paar missies doen, en dan kan je altijd de watervliegtuig gebruiken Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik snap eigenlijk niet waarom er geen klein sportvliegtuigje (Dodo) in zit. In GTA was er al een Dodo (wél met afgekapte vleugels, maja ...) Voor zover ik weet zijn er helikopters te vinden op volgende plaatsen:- Op het dak van: - Het Vercetti Estate - De Hyman Condo - Het politiebureau in Downtown Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik snap eigenlijk niet waarom er geen klein sportvliegtuigje (Dodo) in zit. In GTA was er al een Dodo (wél met afgekapte vleugels, maja ...)Voor zover ik weet zijn er helikopters te vinden op volgende plaatsen:- Op het dak van: - Het Vercetti Estate - De Hyman Condo - Het politiebureau in Downtown En op het dak van het vcn gebouw. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Er is wel een dodo naast die filmstudio's. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 is geen dodo hoor het is een schimmer of zo iets Reageren
RobbertR Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Waar moet je anders landen in het spel? Als het vliegveld op de vliegveld staat en je moet naar downtown, kan je daar toch nergens knap landen? Tevens is GTA Vice City te klein voor een vliegtuig Een heli is hiervoor veel makkelijker Bewerkt: 7 januari 2006 door starkiller Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ow kan ook Heb het heel lang niet meer gespeeld! Maar het is wel een vliegtuig. Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 In Grand Theft Auto: Vice City kan je helaas in alle vliegtuigen niet vliegen, behalve de Skimmer, Hunter, en al die andere heli's. Startkiller zei dat Vice City te klein was voor die dingen, en ik denk dat ook. In GTA San Andreas is het heel erg groot en daar kan je in vele vliegtuigen vliegen. Foto van de Skimmer: Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 idd. Ik zou me geen weg kunnen voor stellen waar je deftig kunt landen met een vliegtuig! Wel zou je met die skimmer kunnen landen op water , daar is er geen probleem, ook kan je er natuurlijk mee op het land landen! Dit doet niets aan het vliegtuig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.