S.W.A.T. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 idd. Ik zou me geen weg kunnen voor stellen waar je deftig kunt landen met een vliegtuig!Wel zou je met die skimmer kunnen landen op water , daar is er geen probleem, ook kan je er natuurlijk mee op het land landen! Dit doet niets aan het vliegtuig Jawel je kan niet meer opstijgen Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ja tuurlijk je hebt geen wielen! maar je vliegtuig gaat er niet van stuk Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ja tuurlijk je hebt geen wielen! maar je vliegtuig gaat er niet van stuk Ik begrijp wat nu wat je bedoeld. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Dat kan wel, maar het heeft een lange opstijgingsperiode nodig. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 valt wel mee hoor! zelf een beetje om hoog trekken Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 wat dachten julie van een hunter Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) wat dachten julie van een hunter Wat bedoel je daarmee. Ik bedoel het vriendelijk. Bewerkt: 8 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
vice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 op de gtagames site bij voertuigen kan je wel een boeiing downloaden maar ikzelf heb hem nog niet getest hij vervangt dan die skimmer...aan de prent te zien zou het een vliegtuig zijn. Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ja je kan dan het uiterlijk veranderen hoor! Maar de prestaties zoals: snelheid,... blijven het zelfde hoor. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ja je kan dan het uiterlijk veranderen hoor!Maar de prestaties zoals: snelheid,... blijven het zelfde hoor. De prestaties kun je wel veranderen, in de Handling.cfg in de map data. Hiervoor staat ergens in het modding help forum een tutorial. Je kunt echt alles veranderen: draaicirkel, snelheid, remkracht e.d. Dit is zelfs nog makkelijker dan het uiterlijk veranderen. Maar dit is nogal offtopic, dit kan beter in het modding forum. Reageren
ikke 32 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 koop de filmstudio, en zoek een beetje, en voila je hebt je vliegtuig, voor besturen num 6 en num 9 succes Reageren
killerfragger Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ja dat wist ik all Reageren
killerfragger Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ja dat klopt het wel een stuk lueker als je bij voorbeeld een echte looping kan maken bij dat maar Reageren
Silkoewi Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Hellow allemaal.. ff Over die looping,, ik d8 dat J met die VCn-Helicopter een looping kon maken.. Maarja.. Missch. bedoelde J t anders.. Nou ja.. Groetjes.. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Hellow allemaal.. ff Over die looping,, ik d8 dat J met die VCn-Helicopter een looping kon maken.. Maarja.. Missch. bedoelde J t anders.. Nou ja.. Groetjes.. Je kan ook met die helicopter een looping maken, je moet eerst helemaal tot boven vliegen(zo hoog als de helikopter kan), en dan moet je die knop indrukken dat je zo een beetje naar onder en een beetje naar voor vliegt (ik dacht dat dat de 7 was die je moest indrukken) en die de hele tijd blijven indrukken en dan kan je een looping maken!! gta-freak2 Bewerkt: 26 januari 2006 door gta-freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.