DaddyPimp Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Hey, Ik ben nu skins aan het maken voor Vice City... Alleen nu wil ik de skin van 'Mr. Vercetti' etc. bewerken, Alleen ik kan ze niet vinden! Dus A.U.B. als je ze hebt, post ze dan hier! De skin met de Tuinbroek en de Golfer skin zijn ook allemaal welkom! Alvast Bedankt! *EDIT: Of moet ik het in dit Topic vragen? Vraag Hier Je Textures Aan! Bewerkt: 17 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Open gewoon met imgtool gtavice/model/gta3 En zoek dan player. er staat dan een heel lijstje met players ( player 1 t/m 12 ) Mr. vercettie is uit mijn hoofd 11 of 12. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Open gewoon met imgtool gtavice/model/gta3En zoek dan player. er staat dan een heel lijstje met players ( player 1 t/m 12 ) Mr. vercettie is uit mijn hoofd 11 of 12. Okey Rick, bedankt... Ik ga ze straks kijken want ik zit nu op de Laptop van mijn broer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.