Thabit Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Ik vind Vice City wel goed...lekker zonnig enzo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 hangt lkr sfeertje en zonnig enzo :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Ik vind hem leuk! :lol: Alleen ik speel hem te vaak dat ik hem wat saaier vind worden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 ik vin het wel chill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Ik vind hem leuk! :lol: Alleen ik speel hem te vaak dat ik hem wat saaier vind worden! Cortz a.k.a. 8-Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 ik vind het een vette sfeer maar ik vind de sfeer van gta3 enzo meer bij GTA passen...Maar het spel is voor de rest wel cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Ik vind hem leuk! :lol: Alleen ik speel hem te vaak dat ik hem wat saaier vind worden! Ja, dat heb ik de laatste tijd ook wel een beetje. Das wel jammer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 maar ga gelukkig komt er binnenkort SA uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 maar ga gelukkig komt er binnenkort SA uit Ja ok, maar voor de pc duurd het nog even Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 dat klopt maar ik hou me nog wel ff bezig met MTA en mods..is ook leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Ik heb het verd*mme al 2 maanden nieuw thuis liggen en kan het nog niet spelen! :angry: :angry: :angry: . (hulp gevraagd by the way <_< ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 heb je het over mta??? daar kan ik je wel mee helpen..gewoon VC trouwens ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Cortz a.k.a. 8-Ball Ik vat je niet :huh: Ik speel VC als ik er zin in heb, topgame iig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 heb je het over mta??? Nee, ik heb het probleem met VC normaal, ik begin al bijna te geloven dat m'n spel alleen goed genoeg is geworden voor alleen muur-decoratie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Nee, ik heb het probleem met VC normaal,ik begin al bijna te geloven dat m'n spel alleen goed genoeg is geworden voor alleen muur-decoratie. Problemen met PC??? Ik heb VC paar weke (daarvoor altijd voor de PS2) en ik vind het nu wel saai... MTA is nog wel heel leuk! Ik w8 op SA want gelukkig heb ik PS2! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.