Jump to content

Jou mening over GTA Vice City


Thabit

Recommended Posts

Vice City heeft zo'n onnabootsbaar zonnig en luierig sfeertje...

Ook veel elementen uit de film "Scarface".

Er zitten veel toffe dingen in die in andere GTA's niet zitten (exclusieve auto's: Police Cheetah, Deluxo, Sabre Turbo, Sentinel XS, Zebra Cab, Kaufman Cab, Python geweer)

Zou tof zijn zou de volgende GTA voor PSP zich in Vice afspelen... _O_

Offtopic: Maar het schijnt dat het zich in Las Venturas gaat afspelen... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    4

  • Thabit

    3

  • SummerBase

    3

  • RTS

    2

Mijn mening over GTA Vice City is dat het een erg leuk spel is die ik nog steeds speel. Voor degene die geen GTA San Andreas heeft, maar het binnenkort wel krijgt is Vice City altijd top. Helaas is het stadje klein, en zijn er weinig mogelijkheden in het spel. Maar dat maakt me niet uit. De sfeer is goed, gameplay ook.

Als ik GTA San Andreas zou krijgen ga ik natuurlijk minder Vice City spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

VICE CITY is iets better kwa grafische maar vond de cops daar wel een stuk moelijker omtegen tevechten dan

san je doet bijna geen moeite bij san om ze neer teknallen vind ik vice city toch lueker :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ViceCity vind ik eerlijk gezegd veel cooler dan GTA SA, gewoon omwille van de sfeer. (Zonnig en exotisch) Moesten ze nu een nieuwe ViceCity uitvinden, met dezelfde features als GTA SA (dus zwemmen, trainen, stats, etc...) zou dat de vetste game ooit zijn. :D Alleen verdomd spijtig dat m'n ViceCity discs kapot zijn. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Vice City grafisch wel stukken beter kon...
De sfeer enzo is er wel goed alleen de graphix zijn slecht, ook zitten er gewoon te weinig functies in die er in SA inzitten die je echt wel mist.

Volledig mee eens. Ik heb VC en SA tergelijkertijd gekocht. Vice City lijkt gewoon nog te veel op GTAIII, zowel voor gameplay en graphics. GTAIII oogt bij mij zelfs ietsje beter. De muziek is wel goed maar het is allemaal hetzelfde...

Link to comment
Delen op andere websites

dit topic is gemaakt voor de release van san andreas, wat een gigantiche bump zeg..

naja toch maar even reageeren..

ik heb VC voor de xbox en het rare is, dat de grafics van vc op xbox, nog betert zijn dan de grafics van sa.

het verhaal en tommy vercetti vind ik ook stukken veter dan die ''gangsta shit'' en cj.

Maar toch vind ik sa leuker, omdat er veel meer functies en voertuigen in zijn, bovendien is het sa level ook nog is stukken groter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik speel nu weer Vice City, nadat ik San Andreas grijs heb gespeeld. Meteen toen ik het introfilmpje zag vond ik VC beter. De sfeer, de personen (uitzonderingalert:The Truth[/font] :puh: ), het verhaal. San Andreas is natuurlijk veel uitgebreider, maar eigenlijk mis ik dat eten en die stats helemaal niet. Het enige wat beter is in SA is dat je vliegtuigen hebt en natuur. Verder zijn de wapens in VC leuker. Het enige nadeel in Vice City is dat er leven afgaat als je botst met je motor en dat je niet kunt zwemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...