Robin2130 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Ik vind dat Vice City grafisch wel stukken beter kon en meer realiteit in het spel maar ik w8 af voor GTA: San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Goed moi en geniek spel Ook het feit dat je elk mannetje kan neer schieten en slaan enzo op de straart! Zoals de mogenlijk heden die zijn ook top! Er zijn ook nadelen maar daar is geloof ik een ander topic voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 In het begin vond ik het heel leuk, maar nu ik het al zo vaak gedaan heb word het saai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 Tja, dat is altijd jammer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik heb het ook al zooooo veel gespeelt maar ik vind het leuk blijven je moetr gewoon nieuwe dingen ontdekken en het verveekt niet heel snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nasdreas Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 Ik vind vc wel goed, lekker zonnig en een gangstersfeerje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 Heel Goed. Erg leuk, Maffia sfeertje leuke missies,Leuke omgeving,Maar ik vind de politie zo slecht schieten jonge....vergeleken met sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 huh dit topic is al gemaakt voor dat gta sa uitkwam (zie berichten op vorige bladizjde) dikuh bump dus.. najah ik vind het toruwens raar dat de grafics van vc op de xbox beter zijn dan de grafics van sa op de xbox.. voor de rest, goeie sfeer en leuke misies.. (meschien nog wel leuker dan sa) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 Vicecity blijft voor mij nog altijd de leukste 3D, Grand Theft Auto. De leukste allertijde vind ik toch Grand Theft Auto 2, louter omdat dat bij mij de echte 'GTA-Feeling' opwekt. Vice City heeft lekker originele missies, lekker schieten, mooie omgeving, veel lichter dan SA. Ook vind ik het leuk om die autoraces te doen. Een nadeel is wél dat het een kleine stad is, Vice City in een grotere omgeving zou het spel voor mij nog veel aantrekkelijker maken. Groeten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 najah ik vind het toruwens raar dat de grafics van vc op de xbox beter zijn dan de grafics van sa op de xbox.. Dit geloof je toch zelf niet? SA heeft 10X betere graphics... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 Aangezien SA hogere Engine heeft. Kan het wel zijn dat de grafics iets lelijker zijn. Maar niet veel. Normaal zou dit zelfs niet moeten opvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 Vice City was leuk als zoethoudertje tot we SA kregen maar nu vin ik het toch echt zo'n klotespel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 gta vice city heeft een mooi zonig sfeertje en leuke mafia sfeer en dat bevalt me wel alleen wereld mmag wel een beetje groter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berrus Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Ik heb zeer veel plezier gehad aan Vice-City. Vond de sfeer erg leuk, en het gebied heel moi (maar te klein). Ik ben na het uitspelen, nog zeker een half jaar verder gespeeld. Gewoon beetje rommelen en dingen uitproberen en missies voor mezelf verzinnen zeg maar. erg leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 De sfeer enzo is er wel goed alleen de graphix zijn slecht, ook zitten er gewoon te weinig functies in die er in SA inzitten die je echt wel mist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.