Jump to content

[SA] Gta Sa:Foto contest Part ||


Giorgo

Recommended Posts

Ja, je hebt gelijk Slimm, Het is een harstikke leuk en orgineel idee.

En kijk, voor de 2de keer doet iedereen weer vol plezier mee, het is een echte rage! :D Dus bedankt voor dit leuke idee.

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen gefeliciteerd die in de finale is gekomen BS gefeliciteerd :klap::klap::klap::klap::klap:

de volgende keer zal ik zelf ook me doen in deel III omdat ik de vorige keer niet meer op tijd was ben zelf ook fotofreak :puh::puh::puh:

.Levi goed idee om te organiseren

Bewerkt: door gtaboooy
Link to comment
Delen op andere websites

Big Smoke,

als jij niet meedoet heb ik eindelijk ook eens een kans. :puh:

Nee, eerlijk gewonnen. Het was leuk... Jammer dat ik mijn eigenlijke finale kiekjes niet heb kunnen posten. Maar de volgende contest kom ik terug. GTA: SA is inmiddels met de hulp van Take Two weer gefixed. :) Dus ik kan er weer vol tegenaan.

Het was weer hardstikke leuk om mee te doen, en de volgende contest zal ik mijn ware kwaliteiten onthullen... Dat beloof ik jullie. :sigaar:

Gefeliciteerd Big Smoke. :bier:

Gunslinger

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was de enige lid in de finale en derest waren alleen maar megaleden en moderators en ik ben derde geworden! Ik ben harstikke trots op mezelf! En Big Smoke je bent de allerbeste fotografer van de wereld! Je hebt goed gedaan! Derest die in de Finale heeft het ook goed gedaan! Respect for Big Smoke! :klap::schater::)
ja en? megaleden en moderators hoefen toch geen betere fotografen te zijn :?

maar toch knap gedaan hoor gefeliciteerd! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd BS!! Je verdient de eerste plaats echt, je had zeer mooie foto's. :)

Ook aan de andere kandidaten, hartelijk gefeliciteerd. :klap:

Spijtig van je foto's gunslinger, ik vond ze toch nog zeer goed. ;)

En nu maar vlug nr. 3 organiseren, jaja ik doe ook mee. ;) Fear me! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

BS is natuurlijk de grote winnaar gefeliciteerd jongen.

Maar we mogen :

Gunslinger

Silverwing

Barcelona

GTA-Sheep zeker niet vergeten zijn zijn ook tot de finale geraakt dus mooi werk jongens en man (GTA-sheep).

En Levi bedankt dat je hem hebt overgenomen van mij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Big Smoke, gehartelijk gefeliciteerd!

Jij bent weer de beste, komt dat door je videokaart, of weet je alle plekjes? :clown::clown:

De rest heeft ook goed gestreden, die wil ik ook complimenter. Het is goed dat Big Smoke ze de volgende keer organiseert, anders moeseten we hem diskwaliviceren! Haha grapje je bent te goed Big Smoke!

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent weer de beste, komt dat door je videokaart, of weet je alle plekjes? :clown::clown:

Denk niet dat het door mijn videokaart komt, ik weet zeg maar meer de mooie plekjes van SA die te fotograferen zijn. Ook fotografeer ik vaak met een zonsondergang/opgang ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Big Smoke,

Wat een pracht foto's maak jij zeg! Je verdient het echt om te winnen en ik wens je heel veel succes met het organiseren!

Ik wil graag tegen Gunslinger zeggen dat ikj zijn foto het mooiste vind:

Klik!

Goed werk allebei!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...