deepdishh Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ff 2 vraagjes.. Ik wil alle winkels open hebben is er daar een cheat voor? of hoe doe ik dat? En hoe kom ik verder bij die missie waar een vliegtuig tegemoet kom vliegen en moet ik door de corona vliegen bij het vliegtuig.. dat lukt mij steeds niet.. lekker duidelijk he? ben een ebetje stoned Reageren
PatrickW Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Welkom op het forum.. Ik zal je voor de vragen even in de goede richting wijzen voor als je uitgetript bent Er is geen cheat om alle winkels open te krijgen. Er zijn wel mods die dit doen, zoals de opened up mod van Craig Costelecky. Voor info over mods kun je vinden in onze modding fora. De missie "freefall" is er eentje die hier regelmatig langskomt, en die had je via de zoek functie ( zie "search" boven in het scherm) kunnen vinden. Hier vindt je een van de recente topics erover. Als het je zelf niet lukt kun je in het savegame-aanvraag topic vragen, of iemand anders de missie voor je wil spelen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Maar iemand had toch eens een Glitch gevonden tijdens het begin dat je in die auto bij de politie zat kon je jetpack cheat ofzoiets doen en dan springt cj uit de auto en alle winkels zijn al open. Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hmmm. ik denk dat hij wel al verder is dan dat Gorgio ofniet dan deepdish? als je wel bij het begin ben kan je gewoon een paar missies doen en dan gaan ze al snel open (als je ff alleen missies doet een half uurtje, bij mij dan ) Succes! Reageren
GTA_addict Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Als je achter dat vliegtuig zit moet je een beetje naar beneden sturen dan gaat het vliegtuig wat sneller. Reageren
erzincancanim Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 maar hoe moet het met de xbox Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik weet nog iets om alle winkels en zelfs alle gebouwen zoals de meat factory open te krijgen. Je moet het spel overnieuw beginnen en dan zie je dat Tenpenny en Pulaski je meenemen. onderwijl dat ze met CJ door Los Santos rijden moet je de jetpack code doen. op de PS2: L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, L1, L2, R1, R2, up, down, left, right als je dat gedaan hebt zie je dat ze CJ niet de auto uitgooien en sterf je. Je wordt weer wakker bij het ziekenhuis en zo kan je alle gebouwen in! Van Didier Sachs tot Jizzy's Pleasure Domes, en bv ook het city planning gebouw in Las Venturas. Hopelijk heb je hier wat aan! Reageren
makkink Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) je moet hoger dan dat vliegtuig vliegen BS: Post nuttig of gewoon niet.. Bewerkt: 5 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik weet nog iets om alle winkels en zelfs alle gebouwen zoals de meat factory open te krijgen. Je moet het spel overnieuw beginnen en dan zie je dat Tenpenny en Pulaski je meenemen. onderwijl dat ze met CJ door Los Santos rijden moet je de jetpack code doen. op de PS2: L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, L1, L2, R1, R2, up, down, left, rightals je dat gedaan hebt zie je dat ze CJ niet de auto uitgooien en sterf je. Je wordt weer wakker bij het ziekenhuis en zo kan je alle gebouwen in! Van Didier Sachs tot Jizzy's Pleasure Domes, en bv ook het city planning gebouw in Las Venturas. Hopelijk heb je hier wat aan! Maar die jetpack cheat moet je toch doen als ze in dat steegje rijden of niet soms Reageren
Juju Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Maar iemand had toch eens een Glitch gevonden tijdens het begin dat je in die auto bij de politie zat kon je jetpack cheat ofzoiets doen en dan springt cj uit de auto en alle winkels zijn al open. is dat echt zo? kan het ook met ps2? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Maar iemand had toch eens een Glitch gevonden tijdens het begin dat je in die auto bij de politie zat kon je jetpack cheat ofzoiets doen en dan springt cj uit de auto en alle winkels zijn al open. is dat echt zo? kan het ook met ps2? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar we nemen maar aan dat Giorgo geen dingen gaat posten die niet waar zijn. Het kan zo zijn, maar het is een glitch. Het hoeft niet zo te zijn of het bij jou ook zo is. Het kan voorkomen, het kan wegblijven. Gewoon even zelf kijken of het bij jou werkt. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Nee het is wel waar ik heb het geprobeerd en ik wil nu naar die Meatfactory maar ik kan hem niet vinden weet iemand waar die zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.