Ice Banana Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 ik leen nu gta vc van een vriend en ik wil proberen mta te downloaden maar het lukt nietals ik het op download source 4 druk allesgoed tot dat het op het bureau blad staat ik open het en de computer kan het bestand niet vinden s heb het al 2 keer na elkaar geprobeerd Reageren
RWQ Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 *eerst vc instaleren *MTA downloaden *mta install 0.5 .exe draaien * gta 3 uitzetten(hokje met vinkje) * map van gta vc opzoeken * op oke drukken mta draaien en server ip nickname enz invullen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik leen nu gta vc van een vrienden ik wil proberen mta te downloaden maar het lukt nietals ik het op download source 4 druk allesgoed tot dat het op het bureau blad staat ik open het en de computer kan het bestand niet vinden s heb het al 2 keer na elkaar geprobeerd MTA is op verschillende plekken te downloaden. Als je hem van de site van MTA hebt, moet je eens proberen die van GTAGames te downloaden. Of andersom. Het kan misschien aan de site liggen... Reageren
Azer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 MTA is op verschillende plekken te downloaden. Als je hem van de site van MTA hebt, moet je eens proberen die van GTAGames te downloaden. Of andersom. Het kan misschien aan de site liggen... Hoe kan het nou aan de site liggen? Die mogelijkheid bestaat misschien alleen als ze een corrupte versie hosten (wat ik uitsluit van officiele mirrors en uiteraard van gtagames ) Reageren
Velaro Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Het kan liggen aan het bestand als het bevoorbeeld .agx (wat niet bestaat) download je het van een site waarvan het bestand .EXE ,dan zou het moeten lukken PS:.EXE is een installatie Bewerkt: 25 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Azer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het kan liggen aan het bestand als het bevoorbeeld .agx (wat niet bestaat) download je het van een site waarvan het bestand .EXE ,dan zou het moeten lukken PS:.EXE is een installatie dit is een reactie op mijn post? een exe is een executable, ook wel een windowsprogramma, niet per definitie een installatie dus Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 heb hem nu suc6vol gedownload maar wat moet je bij ip adres type please understand me i m only 11 years Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 heb hem nu suc6vol gedownload maar wat moet je bij ip adres type please understand me i m only 11 years Bij het IP adres moet je het IP van de server intoetsen, dit is per server verschillend dus je moet even zoeken . Ook kan je als je in het MTA scherm bent op "Servers" klikken. Je krijgt dan een hele lijst met servers en daaruit kan je kiezen . Hier is ook een topic waar ik dat ong. heb uitgelegd . (Plus een IP en Port ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.