Jump to content

help mta lukt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

ik leen nu gta vc van een vriend

en ik wil proberen mta te downloaden maar het lukt nietals ik het op download source 4 druk

allesgoed tot dat het op het bureau blad staat ik open het en de computer kan het bestand niet vinden

s heb het al 2 keer na elkaar geprobeerd

Geplaatst:

*eerst vc instaleren

*MTA downloaden

*mta install 0.5 .exe draaien

* gta 3 uitzetten(hokje met vinkje)

* map van gta vc opzoeken

* op oke drukken

mta draaien en server ip nickname enz invullen

Geplaatst:
ik leen nu gta vc van een vriend

en ik wil proberen mta te downloaden maar het lukt nietals ik het op download source 4 druk

allesgoed tot dat het op het bureau blad staat ik open het en de computer kan het bestand niet vinden

s heb het al 2 keer na elkaar geprobeerd

MTA is op verschillende plekken te downloaden. Als je hem van de site van MTA hebt, moet je eens proberen die van GTAGames te downloaden. Of andersom. Het kan misschien aan de site liggen...

Geplaatst:
MTA is op verschillende plekken te downloaden. Als je hem van de site van MTA hebt, moet je eens proberen die van GTAGames te downloaden. Of andersom. Het kan misschien aan de site liggen...

Hoe kan het nou aan de site liggen? :bonk: Die mogelijkheid bestaat misschien alleen als ze een corrupte versie hosten (wat ik uitsluit van officiele mirrors en uiteraard van gtagames ;))

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan liggen aan het bestand als het bevoorbeeld .agx (wat niet bestaat) download je het van een site waarvan het bestand .EXE ,dan zou het moeten lukken ;)

PS:.EXE is een installatie

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:
Het kan liggen aan het bestand als het bevoorbeeld .agx (wat niet bestaat) download je het van een site waarvan het bestand .EXE ,dan zou het moeten lukken  ;)

PS:.EXE is een installatie

dit is een reactie op mijn post? :?

een exe is een executable, ook wel een windowsprogramma, niet per definitie een installatie dus ;)

Geplaatst:

heb hem nu suc6vol gedownload

maar wat moet je bij ip adres type

please understand me i m only 11 years

Geplaatst:
heb hem nu suc6vol gedownload

maar wat moet je bij ip adres type

please understand me i m only 11 years

Bij het IP adres moet je het IP van de server intoetsen, dit is per server verschillend dus je moet even zoeken ;) . Ook kan je als je in het MTA scherm bent op "Servers" klikken. Je krijgt dan een hele lijst met servers en daaruit kan je kiezen :) .

Hier is ook een topic waar ik dat ong. heb uitgelegd ;) . (Plus een IP en Port :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...