Jeffrey S Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 (bewerkt) Weet iemand hoe je deze missie het best kan doen,mij lukt het namelijk niet :unsure: Bewerkt: 23 juli 2004 door Jeffrey S Reageren
W1ckeD Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Sorry ben ff kwijt welke missie dat is moet je ff uit leggen wat je ook al weer moet doen! En waar je die missie van daan hebt!? Reageren
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 dat zou wel wat makkelijker zijn ja,... mja vertel dus ffies Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 dat zou wel wat makkelijker zijn ja,... mja vertel dus ffies Geen spam! <_< :angry: T-gta vroeg dat ook al dus hoef jij het niet te vragen! Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 is dat niet die laatste biker missie waar je met een motor over zo'n trap moet gaan om een andere motor te gaan halen die gestolen is :huh: maja in ieder geval...je moet dus een motor pakken en dan een eindje verder rijden zodat je een grote trap tegenkomt (vlak bij ammu nation in downtown). Je gaat dan met grote snelheid die trap op en land op het dak van ammu nation...je gaat dan een trap of en komt veel mannetjes tegen (ik raad je aan om ze allemaal dood te knallen). Pak dan de motor ga een klein trapje op (ff zoeken) zodat je uit de binnenplaats gaat en je moet dan terug gaan naar het bikers cafe. Pas wel op voor 3 busjes die je van de motor af willen rijden!!! suc6 (nogmaals ik weet niet zeker of hij het is) Reageren
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 dat zou wel wat makkelijker zijn ja,... mja vertel dus ffies Geen spam! <_< :angry: T-gta vroeg dat ook al dus hoef jij het niet te vragen! oh, ja, sorry kan het bericht weg worden gehaald? Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Hmm,neej die bedoel ik nie Rambo,is wel een biker-missie,maar je moet dus voor zoveel mogelijk chaos zorgen,wanneer je mensen doodrijdt wordt je ''chaos'' meter steeds voller en dat moet binnen 2 minuten,heb hem wel al eens uitgespeeld maar dat was met een cheat,nu wil ik hem zonder enige cheats uitspelen,maar deze missie kom ik gewoon niet voorbij :unsure: Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Je moet alles kapot schieten. Pak 80 Hidden Packages en dan heb je een Minigun. Als je drie sterren hebt, dan komt een Helikopter. Als je die schiet wordt de Chaosmeter snel vol. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 owja dat is hem! Off Je kopt granaten! En dan ga je op mensen gooien dan gaat ie ook snel omhoog ! Reageren
Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Die lukte mij ook niet zonder cheats, en ik was eerst ook zo slecht dat hij ook niet lukte MET cheats! :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 ik heb wel nog een tip: zorg ervoor dat 8ter het gebouw ofzo een heli hebt klaar staan...als je de missie hebt gehaalt heb jij al jouw 4 sterren politie 8ter je aan...Stap dan in de heli en je kan de gemakkelijk door van die sterretjes heenvliegen waardoor je 1 sterretje politielevel kwijt bent...Je hebt nu geen last van de politie Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 ik heb wel nog een tip: zorg ervoor dat 8ter het gebouw ofzo een heli hebt klaar staan...als je de missie hebt gehaalt heb jij al jouw 4 sterren politie 8ter je aan...Stap dan in de heli en je kan de gemakkelijk door van die sterretjes heenvliegen waardoor je 1 sterretje politielevel kwijt bent...Je hebt nu geen last van de politie nee hoeft niet...... want als je een missie gehaald hebt waaar je polities van kreeg zijn altijd wegwaneer je de misies gehaald hebt....... je hebt dus geen sterretjes meerr maar even weer na jeffrey's vraag. als je nou een moter pakt en dan begint te schieten op alles wat beweegt dan is ie ook best snel gehaald maar pak wel een angel of een freeway want die vallen niet zo snel om als politie tegen je aan beukt...... als je er dan toch af valt gewoon op alles blijven schieten Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 ik heb wel nog een tip: zorg ervoor dat 8ter het gebouw ofzo een heli hebt klaar staan...als je de missie hebt gehaalt heb jij al jouw 4 sterren politie 8ter je aan...Stap dan in de heli en je kan de gemakkelijk door van die sterretjes heenvliegen waardoor je 1 sterretje politielevel kwijt bent...Je hebt nu geen last van de politie nee hoeft niet...... want als je een missie gehaald hebt waaar je polities van kreeg zijn altijd wegwaneer je de misies gehaald hebt....... je hebt dus geen sterretjes meerr bij die missie is dat niet...ik weet het zeker Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 neej hoor bij mij waren ze allemaal in een keer weg, meebie een foutje op je console/pc,... lijkt me eigenlijk sterk als er een fout in zit, weet je 't ZEKER? :huh: Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 neej hoor bij mij waren ze allemaal in een keer weg, meebie een foutje op je console/pc,... lijkt me eigenlijk sterk als er een fout in zit, weet je 't ZEKER? :huh: Rambo heeft wel gelijk. Je hebt 4 sterren en als je de Chaosmeter vol hebt gaan de sterren niet weg. Ik denk een foutje op jou PC/Console Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.