Jump to content

Missie Messing with the man!


Jeffrey S

Recommended Posts

  • 4 years later...

Ik zorg altijd dat ik al 3 sterren heb als ik deze missie begin. Dan is de helikopter er al. Dan gaat het echt veel makkelijker om de balk vol te krijgen.

Het beste kan je het savehouse op die trap al gekocht hebben. Als je dan klaar bent met die missie kan je hem saven en gewoon de game reloaden. Ben je meteen van je sterren af.

Link to comment
Delen op andere websites

trap dat raampje verrot aan de overkant waar je begint en gebruik dan een zware geweer om de motor verrot te knallen

dan gewoon mensen kapot knallen en granaatjes gooien en hier en daar een molotov en dan ben je er wel

Link to comment
Delen op andere websites

...

Messing with the Man

De simpelste manier vind ik om eerst al een wanted level van zes sterren te halen, dan pas de missie te beginnen. Ga naar het dak aan de overkant, als er een tank komt schiet je daar je mitrailleur op leeg. Gewoon blijven vuren, de tank gaat niet kapot en elke keer komt er weer een bliepje bij. Daarna saven in Skumole Shack.

...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad een aantal maniertjes om deze missie makkelijk te halen. De manier die Mitch zelf suggereert namelijk op een motor gaan zitten en de boel op z'n kop zetten werkt niet. Je balkje gaat telkens iets voller als je 3 mensen neerschiet, of als je een bepaalde tijd op een voertuig knal. Aangezien mensen meestal snel vertrokken zijn als je begin te schieten wordt het al snel een voertuig, dus een tank of politieheli is dan de beste optie aangezien die dat het langst uithouden. Met een volgeladen minigun gaat dat vuren nog het snelst, wat dus het beste wapen is om deze missie mee te doen.

Ik zette ook altijd vast een helikopter klaar om daarmee op het dak van de Greasy Chopper te komen en dan pas te gaan schieten, zodoende had je minder last van irritante agenten.

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik die missie deed had ik van tevoren een tank neergezet en gewacht op een politie auto die voor m'n tank wachte.

Stap 1: trek een politie uniform aan.

Stap 2: steel een tank bij de legerbasis ( je hebt wel 90 hidden packages nodig)

Stap 3: wacht op een politie auto voor het bikers cafe

Stap 4: begin de missie

Stap 5: stap in de tank en rijdt gelijk tegen de politie auto aan je hebt nu 2 sterren.

Stap 6: rijdt tegen elke politie auto aan die je tegen komt en schiet eventueele burgerauto's kapot.

Stap 7: blijf tegen politie auto's aan rijden todat de meter vol is. Je hebt denk ik nu 4 sterren.

Stap 8: vlucht nu naar je dicht bijzijnde safehouse. en zet de tank ik je garage.

Stap 9: snel saven en dan ben je klaar.

Zo heb ik hem in iedergeval gedaan.

Benodigheden:

een rhino.

Een politie auto met agent voor het cafe

Veel uz-i ammo

De missie: copland.

Een politie uniform.

90 hidden packages.

goede rijkunsten :)

Meschien dat je hier wat mee kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Hij is heel makkelijk, je moet namelijk PANZER (de tank dus) intypen, erin gaan en elke persoon/auto aanrijden... dan heb je gelijk al politie achter je aan en ga je gewoon door met alles aanrijden, totdat het choasbalkje vol is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

...

Messing with the Man

De simpelste manier vind ik om eerst al een wanted level van zes sterren te halen, dan pas de missie te beginnen. Ga naar het dak aan de overkant, als er een tank komt schiet je daar je mitrailleur op leeg. Gewoon blijven vuren, de tank gaat niet kapot en elke keer komt er weer een bliepje bij. Daarna saven in Skumole Shack.

...

Precies hetzelfde effect als op een kapot autowrak schieten, Bespaart je 6 sterren 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed idee :tu:

Maar niet iedereen gebruikt Cheatcodes..(waaronder ik ;) )

Dat dacht ik al ;] succes dan maar. Ik ben nu aan het cheaten, maar als ik niet meer verder kom of als ik de verhaallijn uitgespeeld heb (heb geen zin in de hele checklist), dan ga ik opnieuw zonder cheats. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...