Jump to content

Driver 3


Robin2130

Recommended Posts

Ik vind dat driver 3 erg veel op vice city lijkt qua gameplay enzo dat vond ik van driver 2 ook dat die qua gameplay op gta lijkt

driver 3 vind ik een mooi spel maar ik vind dat ze erg veel dingen van GTA gejat hebben alleen driver 3 ziet er grafisch beter uit vind ik.

En wat vinden jullie ervan?????

Robin2130

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er alleen maar een paar screens van gezien maar hij lijkt me wel leuk...

________________________________________

Regel: -Je mag geen informatie/ vraag posten over iets illegaals met betrekking tot computers.

Mag ik niet vragen waar je 'm kunt downloade ofso :ph34r:

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Link to comment
Delen op andere websites

VC heb ik nog niet gespeeld, maar als ik m' vergelijk met Driver 3, (weet ik klinkt partijdig maar is het niet) vind ik VC nu al beter, ja het klinkt raar. :lol:

Ik heb een tijdje Driver 3 gespeeld maar je krijgt denk ik niet het gevoel van jij als vrije crimineel in een stad.

De steden van Dr3ver zijn ook gigantisch en mooi hoor, maar je mist dat criminele tintje.

In Driver ben je agent en het doden van iemand is niet al te gruwelijk, bovendien heeft Driver niet de VC humor dat als je tegen iemand aanloopt bijv. hij je uitscheldt.

(Het enige grote voordeel toen ik Driver 3 speelde vond ik dan weer wel dat je in een bijna perfect nagemaakte Lincoln Mark V kon scheuren! ;) ) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb driv3r op ps2 1 dag gehad toen had i khem maar weer ingerolen ik vind er nie zo heel veel aan want als je op de motor rijdt heb je nie echt het gevoel dat je hard gaat en da is ook nie mijn tomos gaat volgens mij nog sneller :puh: en de sfeer in het spel vind ik ook nie zo goed als bij vc ik zou hem nie kopen als ik jullie was maar iedereen heeft een andere mening <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Ik vind dat driver 3 erg veel op vice city lijkt qua gameplay enzo dat vond ik van driver 2 ook dat die qua gameplay op gta lijkt

driver 3 vind ik een mooi spel maar ik vind dat ze erg veel dingen van GTA gejat hebben alleen driver 3 ziet er grafisch beter uit vind ik.

En wat vinden jullie ervan?????

Robin2130

ik vind dat grafisch vice city veel beter is dan driv3r ik heb ze allebei maar bij driv3r vliegen autos door de lucht zo nu en dan of er rijd een auto uit een berg ik bedoel hoeveel fouten kan je maken en dat als je kijkt naar andere games van een slecht merk zelfs die hebben minder foutjes en het is heel iri dat je nii kan slaan met slagwapens en steek wapens en met je vuisten als er nog een 4de deel komt hoop ik dat ze al hun fouten verbeteren want zo'n game vind ik nii meer kunnen in deze tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Driv3r wat echter is, als je bij iemand opbotst dan is diegenene dood, en je eigen gezondheid wordt ook slechter bij het botsen. En in Driv3r kun je zwemmen. Maar de graphics zien er beter uit in VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Pacman in alle opzichten beter als Driv3r..

Driv3r vind ik wel de slechtse game ooit.

voor zo ver ik mij kan herrineren heeft pac man hier helemaal niks mee te maken maar ging het om vice city en driv3r maar verder respecteer ik je mening time14

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...