deagle Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Ik heb een McDonalds gemaakt. De M moet er nog op en er moet nog heel veel getextured wordeb. Ze zijn idd niet goed! Bewerkt: 6 mei 2006 door Nicsan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Ten opzichte van die gun zie ik al vooruitgang. Het ziet er leuk uit, alleen het is meer een loketje. Probeer het gebouw groter te maken. Je kan kijken naar plaatjes van de mac, bijvoorbeeld deze. Ga zo door! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 ik denk dat ik er niks aan heb:( Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Dingen maken als Mcdonalds is meer iets voor 3ds max. Maar het ziet er toch wel leuk uit voor sketchup. Ik zou alleen een wat mooiere vorm maken want het gebous is wat vierkant, zoals inhammen. Ook nog een idee: Maak er zo'n paal bij met een grote M. Ik geef je een 7.3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 hoewel ik Mc Donalds een vieze zaak vind geef ik dit toch een 7.4 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 ik geef die mc donalds een 7 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Ik vind de MCdonalds in tegenstelling tot de rest niet zo super . Het is enkel een box met een paar boxen op het dak. Kijk eens naar het dak, die klopt niet in verhouding tot het gebouw zelf. Het dak steekt er ruim buiten uit en is bijna nog groter dan de muren. Bovendien heeft MCdonalds geen boxen op elkaar maar een schuin aflopend dakje. Kijk nog eens goed naar de foto . En onthoud, van ervaring leer je. Dus hoe vaker je modelt hoe beter het gaat . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Soms ideetjes hoe ik die M kan doen? Maar is het mogelijk om dit gebouw in GTA VC te zetten? Bewerkt: 7 mei 2006 door Nicsan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Ja het is volgens mij mogelijk kijk eens bij de master tut list daar staat vast wel iets tussen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 hey ik wil een nieuw moddel beginen maar heeft er iemand inspiratie want ik weet niets te maken omdat ik iets wil probeeren maar dan is het te moeilijk dus zeg een voorwerp en zeg hoe je de moeilijke dingen moet doen om het object te maken en hoe smelt je een object sam bv : mijn pc scherm die knopjes samn smelten dat het 1 object is ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 hey ik wil een nieuw moddel beginen maar heeft er iemand inspiratie want ik weet niets te maken omdat ik iets wil probeeren maar dan is het te moeilijk dus zeg een voorwerp en zeg hoe je de moeilijke dingen moet doen om het object te maken en hoe smelt je een object sam bv : mijn pc scherm die knopjes samn smelten dat het 1 object is ? Dat doe je met de Attach functie. Die is te vinden bij Editable Poly en dat spreekt voor zich. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Ja het is volgens mij mogelijk kijk eens bij de master tut list daar staat vast wel iets tussen. Dat is allemaal zooo moeilijk uitgelegd. Pfff. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Hey, ik heb even voor mensen die willen beginnen, een kleine tut gemaakt over autos modelen in zmodeller 1.07b Kijk hier En ook heb ik de laatste fixxes aan me nissan skyline R34 gedaan Uras Skyline R34 G-Shape SKyline R34 Samen En natuurlijk ook nog kleine update aan me nissan 350Z, de basis van de voorlichten. @ gizmo, ik heb eerst een randje in de diepte van de lamp gemaakt (nu valt de binnenring niet gelijk naast het glas, nu zit er ruimte tussen zodat het er beter uitziet) Daaruit heb ik de binnenring gemaakt toen heb ik nog de diepte innde binnenring gemaakt en heb ik glas ervoor gezet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 ik heb een tut gevonden die is wel engels maar dat maakt hoop ik niet so veel uit deze tut is spesjaal voor sketchup models gemaakt kijk hier maar ff http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=27176 kijk daar maar die zijn heel handig (denk ik want ik snap geen fluit van dat engels) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Maar ik ook bijna niet? Maar bestaat er dan nergens een nederlandstalige tutorial die duidelijk is , mijn niveau , ... ? * wanhopig * Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts