Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is een deel van een mod die ik aan het maken ben. Dingen van Halo naar San Andreas te brengen. Te zien hier is de In Amber Clad uit Halo 2. Verder ben ik nog bezig met de Masterchief, een Covenant Cruiser, een Covenant Flagship en een Elite model. Verder zit ik nog te twijfelen of ik alle steden heel laat of dat ik er een vernietigd maak.

post-38088-1170965796_thumb.jpg

Hopelijk kan ik snel weer iets laten zien. Sorry voorde slechte kwaliteit maar ik heb er jpeg van gemaakt.

as je een stad wil vernietigen dan is SF met al die heuvels wel gappig(maar dan zit je wel weer met die tram die rijd dan door de lugt ofsow :ch: )

LV is een minder goed idee de STRIP is daar te mooi voor as je bijv aleen de dessert+area 69 doet is wel lol

LS is ook geen aanraader want dan zit je met het hoge snelweg net... maar de badlands zou ook wel goed zijn ^_^

Bewerkt: door Brinkyboy009
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat zitten proberen met de standaart scanline renderer. Ik vind hem wel mooi :Y . Hij is voor de header van mijn website.

Edit: Nu ben ik mijn plaatje vergeten :-( .

dabeast2133uuruo1.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

dit is niet echt gta maar ik heb een auto over gta bij forza motor sport xbox zo ja hier is hij meer zo want het paste niet

zo nu komt meer hopelijk vinden jullie mooi!!!!!!!!!!!!!

nog 1!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*D:*D:*D:*D:*D

post-61423-1171973509_thumb.jpg

post-61423-1171973657_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

stefaneke

ik vint je kerk wel erg mooi. maar je mag dezelfde render maar in 1 topick tegelijk posten en dus niet in 2 topicks. dus of bij The Green Light District of hier posten maar niet bij ze allerbij :)

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat zitten proberen met de standaart scanline renderer. Ik vind hem wel mooi :Y . Hij is voor de header van mijn website.

Edit: Nu ben ik mijn plaatje vergeten :-( .

dabeast2133uuruo1.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

hoe maak je dat ? , kan iemand me dat vertellen ?

PS peter heeft zo net een nieuwe functie ontdekt in 3ds : glas ( dit was de korte nieuws flits , binnekort zullen wel screens komen

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

eehh... peter... als jij net gals heb uitgevonden in 3ds warom vraag je dan hoe DaBeast dat mooie model gemaakt heeft ?? want dat is een glas texture. het is een glas texture die erg veel reflecteert.

maar het is inderdaat erg mooi DaBeast :)

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

All u need is HDRI :). Het is allemaal hartstikke simpel, zo'n mooi 'shiny' effect.

Hier vind je een plaatje waar alles op staat om je model mooi te texturen. Een HDRI-map is vereist (360 graden foto).

1) Ga naar material editor, verander de standaard texture mode naar Raytrace.

2) Klik reflect uit en zet hem op 20, klik dan op het vierkantje ernaast, en kies Fallof. Verander Fallof type naar Fresnel.

3) Verander specular level naar 60, Glossiness naar 20, klik environment aan en sleep de HDRI map (een ander bolletje) in de environment (kies instance).

4) Ga naar Render, Advanced lightning, Light Tracer

5) And hit render :).

En hier nog een project van mij :), het is een keuken, misschien dat ik hem nog eens in een game zet:

(very wip)

keuken01_t.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...