Jorge_F Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Hey dat glas ken ik . Nette models hoor Dabeast, ziet er allemaal wel strak uit .
[Baz] Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Erg mooi model jorge, simpel maar zeer mooi resultaat Dabeast ze zijn alle 3 heer erg mooi!! Bewerkt: 20 juni 2006 door Baztiaan.gta
gybrus Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 netjes gedaan!!! @da beast hoe heb je die raare bal gemaakt? @blaster alles gedaan wat je zij maar de muur gaat maar half weg greets
DaBeast Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 netjesgedaan!!! @da beast hoe heb je die raare bal gemaakt? @blaster alles gedaan wat je zij maar de muur gaat maar half weg greets Met een sphere. Dan doe je convert to editable poly, neem je de polygon selection tool. Selecteer je alle poly's (Ctrl+A). Doe je extrude. Dan vink je bij extrusion type "by polygon" aan, en de extrusion height ongeveer 15. Dan gooi je er nog een MS smooth of Turbo smooth over, nu nog texturen en klaar . Mij had het zo een half uurtje gekost om het te renderen . Greetz
Big-Bear Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Dan laat ik ook maar weer een Modeltje zien, er moet nog veel gebeuren, maar dit is een soort van Rough Shape. En als je wilt weten hoe ik die punten hebt gedaan, gewoon wat Poly's selecteren, die Inset je, je Extrude ze, en daarna Collapse, en viola. Screen: Er moet nog een aimer kopen, handgreep, super veel Detail, genoeg nog dus
Jorge_F Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ziet er zeer leuk uit Big-Bear, ik zou het graag getextured zien . BTW, ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die meedoen aan de nieuwe Speed Model Challenge . Ik doe in ieder geval wel mee .
DaBeast Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Als ik optijd terug op mijn andere PC kan, doe ik mee. @Bl44tie : Mooie model, knap werk. Ik zou best wel de final render willen zien . Het ziet er nu al fantastisch uit, dus dat belooft veel . Greetz
kees1991 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 mooi model big-bear maar wat is nu presies een Rough Shape?? de speed model chalange wil ik deze keer ook aan mee doen als het maar een beetej een opdracht is die niet al te moeilijk is (bf een auto maaken ofzo)
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 mooi model big-bear maar wat is nu presies een Rough Shape??de speed model chalange wil ik deze keer ook aan mee doen als het maar een beetej een opdracht is die niet al te moeilijk is (bf een auto maaken ofzo) Een auto maken? Ik wil niet lullig doen, maar een auto is één van de moeilijkste onderdelen van het modellen.
EXIT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 mooi afgewerkt Big-Bear maar ik zie noch niet in wat het moet worden (waarschijnlijk een wapen)
kees1991 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 mooi model big-bear maar wat is nu presies een Rough Shape?? de speed model chalange wil ik deze keer ook aan mee doen als het maar een beetej een opdracht is die niet al te moeilijk is (bf een auto maaken ofzo) Een auto maken? Ik wil niet lullig doen, maar een auto is één van de moeilijkste onderdelen van het modellen. jha ik bedoel ook dat we dus geen models gaan maken zoals autos
EXIT Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) ik heb nog even wat gemodeld want ik had niets te doen Bewerkt: 24 juni 2006 door Tectron
Schno009 Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 tectron, die doet me denken aan de hand in AC3D, ken je dat toevallig?
DaBeast Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Deze heb ik 2-3 dagen geleden gemaakt, maar ik had geen zin om die te uploaden, dus hier is hij: Iets abstract, afbeelding zegt genoeg denk ik. Comments/ratez? Greetz
Recommended Posts