Jack89 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Deze heb ik 2-3 dagen geleden gemaakt, maar ik had geen zin om die te uploaden, dus hier is hij: Iets abstract, afbeelding zegt genoeg denk ik. Comments/ratez? Greetz Grafisch is ie zeer goed, alleen je had de camera beter moeten richten een deel is uit het het beeld terwijl je links een wit stuk zit. Verder is het vrij goed.
gybrus Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 nice beesie. ja de camera das beetje sonde.... ik gebruik altijd de perspective mode is wel steeds je camera beetje anders maarja. voor de rest is die heel mooi ik geloof dat ik daar ooit een turt van heb gezien.... en ik zit nog steedsin een mod dipje... greets gybrus
Jack89 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hierbij mijn laatste werk. Het project duurde 6 dagen. Gemaakt met Maya 7
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Dat ziet er akelig goed uit Coolboy . Perfect texture gebruik en de models zijn geweldig. Hoe heb je het gras eigenlijk gemaakt?
Jack89 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Dat ziet er akelig goed uit Coolboy .Perfect texture gebruik en de models zijn geweldig. Hoe heb je het gras eigenlijk gemaakt? Het gras heb ik met de Maya Paint FX gemaakt. De render kwaliteit is op 30% gezet en toch deed hij er 1 uur over.
TommieguN Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 ik ben met de vlinstone auto besig geweest en hij is bijna klaar aleen de textures moeten verbetert wordenplz geen Negatieve reacties over dat het is met sketchup Wat een slechte auto zeg . En het is FLINTSTONE en niet Vlintstone. Leer Nederlands, geen breezah/msn/crap taal. Verder geen commentaar! . Oja: Waar kan ik het beste emoticons en avators zoals Froop eerst had (Midget Toss)? >>> Door Jorge_F: TommieguN, let op je commentaar! Ik tolereer dit gedrag niet, ik informeer je nog wel over de PB!<<<
kees1991 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) kel om u kan ik nu zo boos worden hè ga jij maar lkkr ergens anders slim doen ik heb nu wel vaak genoeg gezegd dat ik dyslexie heb dan set ik er bij dat je plz geen negatief commentaar moet gefen omdat het met sketchup is doe dat dan ook niet probeer het zelf maar eens na te maaken edit en de auto van mij heb ik nu al een hele tijd geleden gepost dus warom begin je er nu nog weer ofer ? nu wil ik er niks meer ofer horen nu weer gewoon ONTOPIC Bewerkt: 27 juni 2006 door kees1991
gybrus Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 zucht maargoed ik zit beetje in een mod dipje... ik weet dus niet echt wat om te modelen back to the point. dit is een nieuwe gebouw voor ms en het nu nog geheime projeckt GTA Madore. greets
DaBeast Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Jorgie , Dat heb je weer mooi geflikt . Leuke wolken (als ik het goed heb) reflectie . Hoe lang was BTW de rendertijd? Heb je het met Vray, Final Renderer, of goeie ouwe Brazil gerendert? Anyways, jij krijgt van mij een biertje . Wat zeg ik, 5 . @Gybrus: Het is een beetje onduidelijk, kan je een duidelijkere maken? Greetz Bewerkt: 29 juni 2006 door DaBeast
PizzaTonno Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Klopt deze is voor MI-GTI, hoe ik dit low poly gebouwtje ingame krijg dat zie ik dan wel weer De ramen sucken idd een beetje maja verzin ik nog wel wat op @ Jorge, Die zit aan de andere kant van het gebouw, is een hele mooie ingang jammer dat je euhm niet kan zien he =') O__o; lol Bewerkt: 29 juni 2006 door kaaspizza
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 @DaBeast, Uiteraard gerenderd met Brazil en ja dat zijn de reflectie van wolken. Dat geeft het dat mooie chroom effect . En de render tijd was opzich kort, maar zo'n 2 minuten . Ik heb het langer gehad . @Jong-Belegen-40+-Kaas-Pizza, Ziet er zeer mooi uit. Het model is erg mooi, leuk design . Ook is hij weer lekker high-poly, hou ik van. Mooi gebruik van textures, lekker realistisch . Ow.... waar is de deur ?
DaBeast Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 @Biertje-met-een-Pizza : Nice, die model is echt goed gelukt . Maar inderdaat, waar is de deur? Keep it up . @Geweer: Mooi gerendert. Dat plakaat is mooi gemaakt, keep up the good work. . @Jorgie, probeer eens een zwart-wit foto, dan heb je denk ik een beter effect. Greetz
Dr1fter Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Eey, weer lange tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, Ik ben weer een beetje verder gegaan aan me Nissan Z33 van F&F Tokyo Drift, De exterior is af op de decal na. Ook ben ik bezig met de motor en de interior en heeft nu in totaal met velgen en gedetached een count van 29106 Faces. Bewerkt: 1 juli 2006 door Dr1fter
Recommended Posts