Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

Geplaatst:

het model is geweldig, maar ik vind de achterlichten nog steeds crap

probeer het net zo te doen als bij de richtingaanwijzers

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

met 3d programma's zoals 3DS max of Zmodeler of Sketchup (3ds is de beste, en ook het beste geschikt voor gta-modding)

Geplaatst:

Voor Terunti's Islands , m'n garage =

Avec voiture :

metauto0mm.th.png

Zonder auto :

clayrender1ie.th.png

Geplaatst:

zit er goed uit nu nog een txd maar ik vrees dat die randen niet van de garage maar er naast dat er probleemen gaan komen in-game :N

Geplaatst:
zit er goed uit nu nog een txd maar ik vrees dat die randen niet van de garage maar er naast dat er probleemen gaan komen in-game :N

Wat voor problemen bedoel je? Ik zie het probleem namelijk niet.

3ds geeft in tegenstelling tot sketchup vrij weinig bugs, dus daar zal het niet aan liggen.

Geplaatst:

Wat voor problemen bedoel je? Ik zie het probleem namelijk niet.

3ds geeft in tegenstelling tot sketchup vrij weinig bugs, dus daar zal het niet aan liggen.

met 3ds heb ik wel eens problemen met zoon randen :clown: dus ... darom zeg ik het en ja ik begin er over maar sketchup daar heb je gelijk in dat is een grote bug vind ik

Geplaatst:

Jongens, bereid je voor op het lelijkste model ooit:

Mijn eerste model ooit, ik probeerde wat uit. :bonk:

1stemodelooit7gb.th.png

Ik ga er nog een interior voor maken. :)

Geplaatst:

ik ben ook bezig met iets voor TI: een groot transportbedrijf

het is nog wat bagger, maar het word beter

Geplaatst:

Ik vind het inderdaad bagger, en ik hoop dat het beter word ;) De UWV is niet echt bepaald mooi, die heggen zou ik weglaten, of het Zbrushen maar dan word het te high-poly. Het gebouw is eigenlijk te simpel, ik zie een paar boxes en 2 planes.

Dit is mijn Project waar ik nu mee bezig ben:

sentinel0014vp.jpg

Dit is een poot met voet nog in WIP, het is een gevechtsmachine uit Warhammer 40K, een Imperial Guard Sentinel, de Poot moet nog afgemaakt worden, de cabine, het wapen. En ik ga hem Animeren. Kortom veel te doen :clown:

Geplaatst:
Wow hoe bouw je dat zo mooi man echt mooi.

Mijn Compimenten. :*D:cya:

Gemaakt met ff kijken:

- 1 Box (wel gecloned

- 3 Cilinders

Dan wat Poly's nemen, Insetten, Extruden, Bevellen, wat Cut's toevoegen, eigenlijk best makkelijk ;)

Geplaatst:

Na lang zoeken naar de texture heb ik dit gemaakt:

voorbeeld7zb.png

Je kon hem al zien in 't topic waar ik die texture aan vroeg, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem ook maar hier plaats.

Ow, en het is trouwens voor een ander model, dat van een bergweg, zal je binnenkort hier ook wel zien...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...