Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ja en? Een niet al te grote update van mijn Sentinel, de poot is bijna af: Er moet nog iets komen, wat in de voet moet komen, en wat kan draaien.
Jorge_F Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Dat ziet er werkelijk prachtig uit Big Bear . Heel mooi gedetaileerd. Ik zie zo nu geen een foutje en dat is het mooie aan die futuristische machines, je mag er zelf dingen aan toevoegen zonder dat mensen opmerkingen maken dat het niet zo hoort. Dus het zou tof zijn als je er ook nog een beetje je eigen draai aan ging maken . Ga zo door .
Big-Bear Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Dat ziet er werkelijk prachtig uit Big Bear .Heel mooi gedetaileerd. Ik zie zo nu geen een foutje en dat is het mooie aan die futuristische machines, je mag er zelf dingen aan toevoegen zonder dat mensen opmerkingen maken dat het niet zo hoort. Dus het zou tof zijn als je er ook nog een beetje je eigen draai aan ging maken . Ga zo door . Maar schat dat doe ik ook Nieuwe Update, de poot + voet is af, ik kan nu aan het onderstelsel beginnen, dan aan de cabine, dan aan het zwaar geschut EDIT: Lekker slim plaatje vergeten:P Bewerkt: 5 juli 2006 door Big-Bear
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 prachtig ! hoeveel poly's heeft hij ?
Big-Bear Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 prachtig ! hoeveel poly's heeft hij ? High-Poly: Triangles: 12933 Poly's: 6465 Ik denk dat uiteinlijke model rond de 20000 zal gaan zitten, lekker high-poly
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 prachtig ! hoeveel poly's heeft hij ? High-Poly: Triangles: 12933 Poly's: 6465 Ik denk dat uiteinlijke model rond de 20000 zal gaan zitten, lekker high-poly aah spijtig kan hij niet in san andreas
Wauzie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 In Sa zie je het verschil toch niet tussen een low of high- poly object.
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 In Sa zie je het verschil toch niet tussen een low of high- poly object. ja maar in 3ds max kan ik het niet zien
Wauzie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Hoe bedoel je dat? Als je op F4 drukt kun je het zeker zien .
Jozz Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 een wapen winkel voor een mod die ik misschien ga maken
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 voor sketchup is het wel een mooi moddel maar probeer eens in 3ds ?
Schno009 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 het model opzich is wel goed, alleen de textures zijn bagger (vind ik)
kees1991 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 een monstertruk baan voor in gta het is wel in sketchup gemaakt maar dat maakt mij nix uit
Blastov Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik ben weer aan het modellen geslagen. Ik ben bezig met een eiland voor welke mod het word weet ik nog niet. Ik heb zelfs al wat genericjes geplaatst, ook staat het al ingame, die screens komen binnenkort. Dit huisje vond ik niet echt passen bij mijn eiland dus plaatst ik hem maar in mijn toekomstige achterstandswijk, ofwel ghetto. Deze huisjes kennen jullie mischien al, Bewerkt: 7 juli 2006 door Blaster27
Recommended Posts