PizzaTonno Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 blaster gebruik andere textures plz dit is zonde, hij kan er veel beter uitzien...
Blastov Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 blaster gebruik andere textures plz dit is zonde, hij kan er veel beter uitzien... Heb je het ove3r het model in zich geheel of over die touwen ? Ik vind de texture voor de touwen ook niet mooi, naast de texture vind ik de touwen zeelf ook niet mooi. Ik ga nog mooiere maken als dat lukt.
PizzaTonno Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 De textures zijn te eentonig. Je kan beter in de richting van metaal textures gaan. zodat het er realistischer uit ziet. de touwen zou ik ook wat ronder laten lopen. Ik heb trouwens ook paar dagen terug een brug gemaakt.
burpicane Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) De textures van de brug zelf zijn allemaal hetzelfde dat haalt de diepte eruit en maakt het stuk minder mooi eerder richting lelijk dat was dus @ blaster maar die kaaskop komt er opeens doorheen Bewerkt: 10 juli 2006 door burpicane
KOXINGA Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) goed werk heren , hier zit toekomstig talent. brug bouw je niet in 1 dag , zelfde geld voor quality game assets. ik uit niet graag kritiek , maar ik doe het dit keer toch. de kleuren van de brug textures staan mij niet aan , wrong combination. kleuren theorie , compositie verdiep je daar eens in. de brug is pas compleet als je schaduw/licht info en dirt er aan toe voegt. in de industrie word dat gebaked , light bakes of gepaint , vertex paint. Bewerkt: 11 juli 2006 door KOXINGA
KOXINGA Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) het verschil zit hem in de licht en schaduw informatie. Sommige mensen zullen met de opmerking komen dat dit fout is , want licht informatie beweegt niet mee in-game , maar deze miniscule verandering is amper merkbaar in-game. Bewerkt: 11 juli 2006 door KOXINGA
SamShine Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Er zit een edit knop op elke post Maar je tanks zijn echt geweldig! Prachtige textuurs (voor die ene dan ) en goed moddeleer werk! Ik kijk uit naar je volgende updates! KUTGW!
gybrus Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 hele mooie tank maar ben je aan de voorkant niet iets vergeten te textureren??? trouwens dat verhaal over shadows en vertex paint snap ik niet helemaal... bedoel je schaduw op het objeckt of schaduw van het objeckt af?? schaduw op een objeckt kan in gta geloof ik niet... er van af kun je regelen met de col editor 2 (bij mij is de schaduw dan een beetje raar maar toch.) greets gybrus. PS: verbeter me als ik het fout heb...
Jorge_F Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 In GTA word de schaduw niet bepaald door de schaduw die je eraan toevoegd in 3ds max maar door de textures die je gebruikt. Als je kijkt naar Blaster's model, ik zag bij die renders van 3ds max al dat die textures niet mooi uit zouden komen ingame. Dat komt omdat er geen structuur in zit, maar het zijn zowat alleen maar gekleurde textures. Daarmee bedoel ik enkel de kleur blauw, of enkel de kleur rood. Als je een metal texture neemt waar beetje dirt op zit enzo kan je het diepte verschil zijn. Schaduw word dan vanzelf gemaakt door de engine van San Andreas en zoals gybrus al zei, door middel van de colleditor 2 zorg je dat de col die schaduwen bevat . Daarin tegen super model KOXINGA .
Twenty Eyes Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) @Kaaspizza: Super mooi model, echt een hele mooie brug! Veel detail en mooie textures. Er is ook goed nagedacht over de constructie van de brug, een erg logische constructie. KUTGW! @KOXINGA: Je bent een proffesionele modeller, knap werk hoor! Geen foutje te bekennen! Ik ben zelfs een beetje jaloers op je models. Nu nog een model van mij(met dank aan Wauzie): Bewerkt: 11 juli 2006 door Twenty Eyes
Schno009 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 lol, ikea bekertjes, origineel @KOXINGA: Wow, doe wat met die ervaring, je word nog rijk.
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ziet er strak uit man, mooie render. Ik ben ook bezig met een auto, Fiat. Maar hij word echt crap, wil een soort getunede versie maken. Post zo wips
Wauzie Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Best vette potten . Ik zou ze nog iets mooier maken door de reflectie iets hoger te zetten en een HDRI map aan de environment toe te voegen . - Btw, vette models hier (Y).
gybrus Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Vraag: Gebruiken jullie nou allemaal V-ray? En ik heb weer es iets gemoddeld. ik zit nog steeds een beetje te kloten met de reflection materials die je kunt maken in 3dsmax. Paar puntjes. *Het is een *.Jpg afbeelding *2 Omni's *2 popetjes *1 plane *3 materials Screen: Greets gybrus
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Hier een wip van me fiat. De bumper is nu grotendeels af. Bewerkt: 11 juli 2006 door ~> GizmO <~
Recommended Posts